40 תשובות
רע
לא לתת יחס תמיד
להשתיק אותה/לקלל מדי פעם
לא להחמיא המון
קצת לזלזל בה
להשתיק אותה/לקלל מדי פעם
לא להחמיא המון
קצת לזלזל בה
אנונימי
תתנהג כמו שאתה מתנהג
לא לפי איך שהיא רוצה שתתנהג
לא לפי איך שהיא רוצה שתתנהג
כמו שאתה
כרגיל או לעזוב אותה כי היא חולת נפש
שואל השאלה:
היא באמת אוהבת את זה, גם ראיתי קצת שהיא בקטע של כאלה שלא שמים עליה
היא באמת אוהבת את זה, גם ראיתי קצת שהיא בקטע של כאלה שלא שמים עליה
אנונימי
אז זה בעיה שלה תהיה אתה
תעשה מה שאמרתי, תשחק בה ותהיה די מניאק אבל במידה, הן חולות על זה.
אנונימי
חחח איכס מה מי חולה על זה
90 אחוז מהבנות בעולם בערך.
אנונימי
תיהיה אתה כי אם זה לא מה שאתה ותודה לאל שאתה לא מניאק אז בסופו של דבר זה ימאס לך. תגרום לה להתאהב בך לא בהצגות שלך
אנונימי למה אתה משקר?
לא 90% מהבנות אוהבות את זה אל תשקר תעשה טובה
לא 90% מהבנות אוהבות את זה אל תשקר תעשה טובה
להפרד ממנה היא חולת נפש
לא אומר שלהיות רע בצורה גועלית, אומר שהוא צריך קצת לעקוץ, קצת לא לתת יחס באופן תמידי.
זה מוריד לבנות גבר שתמיד מדבר איתן ונחמד מדי, זה משדר נואשות ושהוא קל להשגה.
זה מוריד לבנות גבר שתמיד מדבר איתן ונחמד מדי, זה משדר נואשות ושהוא קל להשגה.
אנונימי
^
אבל מה הקשר 90% מהבנות? מה פשוט מה.. למה שהן יאהבו מישהו רע?
אבל מה הקשר 90% מהבנות? מה פשוט מה.. למה שהן יאהבו מישהו רע?
לא "רע" אבל אחד לא נואש ואחד שקצת יודע לשחק את המשחק
אנונימי
איזה שאלה מוזרה. הכי מוזרה שראיתי בינתיים.. בכל מקרה אם היא נדלקת על כאלה זה לא אומר שהיא אוהבת שרעים אליה זה פשוט שכל אלה שהיא לא רוצה רודפים אחריה כמו כלבלבים וזה מציק.. תהיה אתה קיצר.. במי אתה רוצה שהיא תתאהב בך או בדמות שהמצאת לעצמך בשבילה.. היא גם תעלה על זה שזה לא באמת אתה בסוף.
רוב הבנות ההטרוסקסואליות אוהבות בנים אמיתיים.. לא, לא אמיתיים פיזית.. שמתנהגים אמיתי, כמו שהם עם ביטחון עצמי ובאים ככה:
זה אני זה מה שיש, רוצה יופי לא רוצה יופי
לא כאלה שמשתנים בשבילן
רוב הבנות ההטרוסקסואליות אוהבות בנים אמיתיים.. לא, לא אמיתיים פיזית.. שמתנהגים אמיתי, כמו שהם עם ביטחון עצמי ובאים ככה:
זה אני זה מה שיש, רוצה יופי לא רוצה יופי
לא כאלה שמשתנים בשבילן
^^ הנה, לפחות אחת שמודה בזה.
אנונימי
קודם כל תשבר איתה ותשאל איך היא רואה את זה ומה היא מעדיפה
חוץ מזה תבין קודם כל שהיא יוצאת איתך בגלל מי שאתה ומה שהיא רואה בך, אם היא הייתה מחפשת משהו אחר או מישהו שמתנהג אע יותר או פחות היא הייתה הולכת
חוץ מזה תבין קודם כל שהיא יוצאת איתך בגלל מי שאתה ומה שהיא רואה בך, אם היא הייתה מחפשת משהו אחר או מישהו שמתנהג אע יותר או פחות היא הייתה הולכת
אתה אמור להתנהג כמו מי שאתה ולא לשחק אותה מישהו אחר בשבילה
זה פשוט לא יחזיק בינכם כי אי אפשר לנהל מערכת זוגית אם אתם משחקים אותה אנשים אחרים ממי שאתם באמת
זה פשוט לא יחזיק בינכם כי אי אפשר לנהל מערכת זוגית אם אתם משחקים אותה אנשים אחרים ממי שאתם באמת
גבר, אין לך מה לחפש שם אם זה מה שהיא רוצה היא מחפשת גברים חסרי רגישות- בשמחה יש המון כאלה שתצא איתם ובהצלחה לה
ניראלי חברה שלה צוחקת איתך.. לך תדבר עם חברה שלך ישירות על זה אם כבר
אני חושב שיש מצב שחברה שלה משקרת כי אולי הן רבו, אבל אל תתנהג אל אף אחת רע בחיים כי זה יוכל להשפיע עליך לתמיד
להחפיץ
אנונימי
תכבד אותה ותהיה ילד טוב. אם היא תפסול אותך על זה, אז ניצלת מבחורה מסכנה.
אל תקשיב לחברה הזאת שלה, יכול להיות שהיא מנסה להרוס ביניכם מבלי שאתה יודע, תהיה אתה. אם לבחורה שאתה יוצא איתה מפריע משהו -זה התפקיד שלה ליידע אותך ולא חברה שלה
כמו עצמך
אל תשתנה בשבילה
אל תשתנה בשבילה
תתנהג כמו שאתה
אל תהיה מגעיל
זה שהיא אוהבת את זה לא אומר שכדי לך
אל תהיה מגעיל
זה שהיא אוהבת את זה לא אומר שכדי לך
תתנהג כמו שאתה ואם היא לא אוהבת את זה תברח חיים
תיהיה אתה
היא משוגעת נוס על נפשך
למה אתה שואל אותנו? תשאל אותה.
אנונימית
שמע אל תהיה רע, אבל כן תראה לה שאתה מעליה, זה מה שהיא רוצה להרגיש
אנונימי
חחח זה מה שאני אמרתי בצחוק אבל תכלס יש הרבה כאלו
אתה מבין לא מדובר בגבר אלים או אחד שמתנהג ברוע.
אלא אחד שיש לו ביצים ואובר לפעמים
נגיד
הוא יהיה כזה גבר מול מי שינסה להציק לך בסיטואציות שונות ולא סתם יסתלבט איתך ויגיד לך שזה שטויות.
רוכשני כשצריך אבל גם מכבד את הספייס שלך.
עוקץ כזה בצחוק במקום נגיד להיפגע מדברים קטנים. (שזה בסדר אבל לא לכל אחד יכול להתאים)
זה נגיד מה שאני אוהבת..
עכשיו יש עוד דבר שאני פחות בקטע שלו אבל זה גם אופציה
זה יכול להיות אחד כזה שיהיה הכי רגיש ופתוח איתך אבל מבחוץ הוא ישדר ריחוק מסוים כמו "באד בוי" .
אולי זה מה שהיא התכוונה אליו
עכשיו זה לא אןמר שאתה צריך לשנות את עצמך
אלא לנסות להבין את הזוגיות שאתה נמצא בה
אתה מבין לא מדובר בגבר אלים או אחד שמתנהג ברוע.
אלא אחד שיש לו ביצים ואובר לפעמים
נגיד
הוא יהיה כזה גבר מול מי שינסה להציק לך בסיטואציות שונות ולא סתם יסתלבט איתך ויגיד לך שזה שטויות.
רוכשני כשצריך אבל גם מכבד את הספייס שלך.
עוקץ כזה בצחוק במקום נגיד להיפגע מדברים קטנים. (שזה בסדר אבל לא לכל אחד יכול להתאים)
זה נגיד מה שאני אוהבת..
עכשיו יש עוד דבר שאני פחות בקטע שלו אבל זה גם אופציה
זה יכול להיות אחד כזה שיהיה הכי רגיש ופתוח איתך אבל מבחוץ הוא ישדר ריחוק מסוים כמו "באד בוי" .
אולי זה מה שהיא התכוונה אליו
עכשיו זה לא אןמר שאתה צריך לשנות את עצמך
אלא לנסות להבין את הזוגיות שאתה נמצא בה
אנונימית
שואל השאלה:
אני בדיוק כזה, אני די אדיש ולא נפגע כמעט מכלום ומאוד רכושני
לא יודע אם זה נחשב רוע אבל אני גם די עצבני ושתלטן
אני בדיוק כזה, אני די אדיש ולא נפגע כמעט מכלום ומאוד רכושני
לא יודע אם זה נחשב רוע אבל אני גם די עצבני ושתלטן
אנונימי
תתנהג כרגיל, כמו שאתה מתנהג בדרך כלל, אתה לא צריך לשנות את עצמך ואת ההתנהגות שלך בשביל מישהי.
אם היא לא תקבל אותך כמו שאתה, ותרצה שתתנהג שונה כנראה שהיא לא מתאימה לך.
אם היא לא תקבל אותך כמו שאתה, ותרצה שתתנהג שונה כנראה שהיא לא מתאימה לך.
להתנהג כמו שאתה רגיל אתה לא צריך להשתנות בשביל אף אחת מי שאוהבת אותך באמת אוהבת אותך בזכות מי שאתה ולא בגלל שום דבר אחר
אל תתנהג אליה רע אולי אתה יכול טיפה להיות קשה להסגה בקטנה ככה אבל אל תהיה רע אליה פשוט לא
תתנהג כמו שאתה
אין שום סיבה שהיא תתאהב במישהו שאתה לא
ואם היא לא רוצב זה הפסד שלה ובעיה שלה שהיא לא אוהבת אותך כמו שאתה
אין שום סיבה שהיא תתאהב במישהו שאתה לא
ואם היא לא רוצב זה הפסד שלה ובעיה שלה שהיא לא אוהבת אותך כמו שאתה
רגיל
באותו הנושא: