13 תשובות
כנראה שאף אחד לא יודע מה זה
למה אתה מחליט מה יש לאנשים
רוב האנשים סובלים ממיגרנות פה ושם
רוב האנשים סובלים ממיגרנות פה ושם
שואל השאלה:
אז את כנראה לא יודעת מה זה מיגרנה בכלל.^
להיות מרותק למיטה יום שלם,בחושך כי אור או רעש מציק לך ואת רוצה להשתגע לשתות שני כדורים שכל כדור 40 מילגרם וזה לא עוזר לך
וגם למיגרנה צריך אבחון.
אז את כנראה לא יודעת מה זה מיגרנה בכלל.^
להיות מרותק למיטה יום שלם,בחושך כי אור או רעש מציק לך ואת רוצה להשתגע לשתות שני כדורים שכל כדור 40 מילגרם וזה לא עוזר לך
וגם למיגרנה צריך אבחון.
מסכים ב100% בתור מישהו עם מיגרנה כרונית גם זה סבל נוראי כל כך
פשוט בתקשורת מייצגים את זה כמו כאב ראש וזה נהיה מין של מילה שמקבילה לכאב ראש אבל זה ממש רחוק מזה
פשוט בתקשורת מייצגים את זה כמו כאב ראש וזה נהיה מין של מילה שמקבילה לכאב ראש אבל זה ממש רחוק מזה
חשבתי פעם שהייתה לי מיגרנה כי היה לי כאב ראש נוראי אבל עד שלא חוויתי את זה לא היה לי מושג כמה מיגרנה זה נוראי
אעאעא גם אני לא מבינה, זה ככ מעצבן כי יש הבדל עצום בין מיגרנה לכאב ראש.
המיגרנה שלי התחילה בגיל 6 ומאז לא הייתה לי דקה של שקט ועדיין אנשים קוראים לכאב ראש שלהם נורא-
אני לא מזלזלת בכאב שלהם אבל אחי אני רואה אותך פעמיים ולך זה כואב כי שתית שתי כוסות קפה
המיגרנה שלי התחילה בגיל 6 ומאז לא הייתה לי דקה של שקט ועדיין אנשים קוראים לכאב ראש שלהם נורא-
אני לא מזלזלת בכאב שלהם אבל אחי אני רואה אותך פעמיים ולך זה כואב כי שתית שתי כוסות קפה
אני סובלת ממיגרנות בעצמי
ולכולם יש מיגרנה פה ושם
ולכולם יש מיגרנה פה ושם
שואל השאלה:
את שימעת מה את אומרת? לכולם יש שם פה ושם מיגרנות , מיגרנה זה אבחון
מיגרנה לא באה בבום ואז עוזבת אותך לכמה שנים.
להיות תקוע בחדר בחושך בלי שום רעשים כי אז אתה תמות מכאבים ולהגיד לכאב ראש שלך מיגרנה,
זה מוריד ומזלזל במחלה.
את שימעת מה את אומרת? לכולם יש שם פה ושם מיגרנות , מיגרנה זה אבחון
מיגרנה לא באה בבום ואז עוזבת אותך לכמה שנים.
להיות תקוע בחדר בחושך בלי שום רעשים כי אז אתה תמות מכאבים ולהגיד לכאב ראש שלך מיגרנה,
זה מוריד ומזלזל במחלה.
לא לכולם יש אבל זה כן נפוץ שיהיה פעם או פעמיים בחיים אבל לאנשים עם מיגרנה כרונית זה שונה לגמרי
גם לי זה לא כזה גרוע יש לי פעם בחודשיים אולי
גם לי זה לא כזה גרוע יש לי פעם בחודשיים אולי
אנשים מסוימים חווים התקפי מיגרנה בתדירות גבוהה, עד מספר פעמים בשבוע, ולעומתם יש כאלו החווים התקף רק מדי פעם, ולעיתים בהפרש של מספר שנים.
מתוך אתר מכבי
תתעסק בעצמך מה אתה מתעסק במי יש לו מיגרנות ולמי אין
וואלה לי אין אבחון ואני וסובלת ממיגרנות וכן אופטלגין משפיע עליי קפוץ
מתוך אתר מכבי
תתעסק בעצמך מה אתה מתעסק במי יש לו מיגרנות ולמי אין
וואלה לי אין אבחון ואני וסובלת ממיגרנות וכן אופטלגין משפיע עליי קפוץ
שואל השאלה:
אפילו מומחים לא מצליחים להסביר מה זה מיגרנה.
אפילו מומחים לא מצליחים להסביר מה זה מיגרנה.
שואל השאלה:
לך אופטלגין משפיע, כל הכבוד.
לי רילרט 45 מילגרם לא עוזר, כל אחד והכאב שלו.
אבל לזלזל במיגרנות זה מגוחך . ואת לא יכולה להתכחש לזה
לך אופטלגין משפיע, כל הכבוד.
לי רילרט 45 מילגרם לא עוזר, כל אחד והכאב שלו.
אבל לזלזל במיגרנות זה מגוחך . ואת לא יכולה להתכחש לזה
וואי מצטרפת לשאלהה
אין לי מיגרנות אבל לאימא שלי יש וכשיש לה אני פשוט רואה אותה סובלת
וזה ממש מעצבן כשעל כל כאב ראש צועקים מיגרנה
אין לי מיגרנות אבל לאימא שלי יש וכשיש לה אני פשוט רואה אותה סובלת
וזה ממש מעצבן כשעל כל כאב ראש צועקים מיגרנה
באותו הנושא: