91 תשובות
הם פשוט לא מבינים מה המשעמות של זה ולא חושבים על זה באותו רגע
בכללי אני לא אוהבת אנשים שכשמישהו חושב/מתנהג שונה מהם הם מקללים אותו..
בכללי אני לא אוהבת אנשים שכשמישהו חושב/מתנהג שונה מהם הם מקללים אותו..
אני חוקר על מחלות נפש וטבע האדם כבר כמה שנים. יכול להגיד לך שיש המון בנושא שגם הפסיכולוגים הטובים ביותר לא יודעים. אחד מהדברים שהבנתי עם הזמן הוא שיש לא מעט אנשים שמאבחנים את עצמם וקופצים למסקנה שיש להם מחלת נפש כלשהי. למה? תשומת לב בעיקרון. כיף להיות מיוחד ושונה אז הם ממציאים בעיות לעצמם. זאת תופעה אמיתית לגמרי, לא קשה לראות אותה ספציפית בדור שלנו. מה שכן, מצד שני, חייבים לקחת כל אדם שאומר שיש לו בעייה בבריאות הנפש ברצינות. אסור לזלזל בזה גם אם חושדים שזה שקר. יש מספיק ילדים שההורים שלהם זילזלו במחלת הנפש שלהם והם גדלו איתה שנים רבות עד שהבעייה החמירה. אתה וגם אני ואף אחד אחר לא יכולים לדעת מה עובר לבן אדם בראש, זה מסובך מדי. אסור לנו לזלזל, אבל תמיד מותר להטיל ספק.
שואל את עצמי אותה שאלה כל יום
שואל השאלה:
^^אני לא מדבר על אנשים שממציאים לעצמם מחלות נפשיות בין אם הם באמת חושבים שיש להם (והרבה פעמים זה נכון) ובין אם זה לתשומת לב
אני מדבר על זה שאנשים חושבים שלהיות שמאלני זאת מחלה נפשית, שלהשתמש בלשון פנייה מעורבת זאת מחלה נפשית, אנשים שסתם נהנים ללבוש בגדים שלא מקובל שילבשו בחברה שלהם
אבל אני לגמרי מסכים איתך
^^אני לא מדבר על אנשים שממציאים לעצמם מחלות נפשיות בין אם הם באמת חושבים שיש להם (והרבה פעמים זה נכון) ובין אם זה לתשומת לב
אני מדבר על זה שאנשים חושבים שלהיות שמאלני זאת מחלה נפשית, שלהשתמש בלשון פנייה מעורבת זאת מחלה נפשית, אנשים שסתם נהנים ללבוש בגדים שלא מקובל שילבשו בחברה שלהם
אבל אני לגמרי מסכים איתך
אנונימי
הבנתי, ואתה צודק. אנשים שאומרים דברים כאלו simply בורים
מסכימה איתך
מאוד מסכים. אני לא יכול לדמיין כמה זה מרגיז עבור פסיכיאטרים שניצלו כמה שנים מחייהם בלימודים אקדמיים על ללמוד איך לאבחן ולטפל במחלות והפרעות נפשיות ואז להיכנס לאינטרנט ולראות אנשים בורים ש"מאבחנים" אדם שמשתמש בלשון הפנייה הם/אתם בתור אדם עם סכיזופרניה.
חוסר ידע או בורות, או דעות שונות מדי, פשוט חוסר הבנה ומה שאמרו פה כנל
כי למה שלא יזלזלו בזה? יש אנשים שחיים חיים לא רעים ואף טובים ועדיין מוצאים סיבות להיות עצובים ולשכב במיטה במשך כל היום.
רגשות הן בחירה, אולי לא תמיד אך פעמים רבות. אנחנו נרגיש דברים שונים לפי האופן שבו נסתכל על העולם.
אבל אני חושב שזה לא מה ששאלת. אתה מתכוון לזה שקוראים לדברים שונים מחלות נפש? לפעמים עושים זאת כדי להקצין ולפעמים סתם בגלל כעס או בצחוק. ולפעמים גם מפני שזה מזכיר מחלת נפש כלשהי, אז כבר "מאבחנים" את האדם כביכול, גם בלי הבדיקות.
אגב אני אומר זאת כאחד שהיה בטיפול פסיכולוגי במשך כמה חודשים, אז אל תגידו לי: "איך אתה מעז לזלזל ככה?!". ולא זלזלתי אלא הצגתי את המצב.
רגשות הן בחירה, אולי לא תמיד אך פעמים רבות. אנחנו נרגיש דברים שונים לפי האופן שבו נסתכל על העולם.
אבל אני חושב שזה לא מה ששאלת. אתה מתכוון לזה שקוראים לדברים שונים מחלות נפש? לפעמים עושים זאת כדי להקצין ולפעמים סתם בגלל כעס או בצחוק. ולפעמים גם מפני שזה מזכיר מחלת נפש כלשהי, אז כבר "מאבחנים" את האדם כביכול, גם בלי הבדיקות.
אגב אני אומר זאת כאחד שהיה בטיפול פסיכולוגי במשך כמה חודשים, אז אל תגידו לי: "איך אתה מעז לזלזל ככה?!". ולא זלזלתי אלא הצגתי את המצב.
אני מסכימה ולא מסכימה.
זאת אומרת יש דברים קיצוניים. למשל לחפש בגוגל הגדרה של סכיזופרניה לקרוא את התסמינים ולהחליט שאתה סכיזופרן כי זה מתאים לך, זה קיצוני ודפוק.
אבל יש דברים שלא צריך מאבחן כדי להבין אותם.
אם אני מרגישה חרדה, אז אני בחרדה. למשל.
זאת אומרת יש דברים קיצוניים. למשל לחפש בגוגל הגדרה של סכיזופרניה לקרוא את התסמינים ולהחליט שאתה סכיזופרן כי זה מתאים לך, זה קיצוני ודפוק.
אבל יש דברים שלא צריך מאבחן כדי להבין אותם.
אם אני מרגישה חרדה, אז אני בחרדה. למשל.
לא בריטי רגשות זה לא בחירה וגם מחלות נפש זה לא בחירה
scp-049
הסברתי איך זו בחירה. אגב פעילות בעקבות הרגשות היא בחירה על בטוח.
הסברתי איך זו בחירה. אגב פעילות בעקבות הרגשות היא בחירה על בטוח.
השאלה שלך ומה שכתבת בתגובה הם 2 דברים שונים
אני בדרך כלל מוזילה כי אנשים מחליטים שהם בדיכאון כי הם סתם עצובים
הם מגזימים עם הבעיות שהם נותנים לעצמם
הם קוראים ללחץ רגיל חרדה
כל דבר היום נהיה חרדה
כל עצבות לתקופה כמעט דיכאון
אבל זה נכון
שמלה נראת מגוכחת על גבר אל תתיממו
זה נראה ליצני
מי שיגיד שזה נראה סבבה אז הוא עיוור
סתכלו על זה סתכלו על בנים באינטרנט עם שמלות זה באמת לא יושב עליהם טוב לא מתאים למבנה הגברי לא משנה כמה תרצו שזה יתאים וזה אפילו לא עניין של הרגל יש דברים שפשוט לא יושבים טוב מבחינה אופנתית שפשוט נראים הזוי
זה נראה קלאסי ויפה על נשים לא על גברים
ומי שמתלבש ככה כנראה יש איזו בעיה נפשית
אנשים רוצים ללבוש מה שיושב עליהם טוב לא מה שנראה לא תואם בצורה מצחיקה וליצנית או שהוא רוצה להיות ליצן וללכת לשמח אנשים או שיש איזו בעיה נפשית שם או סתם מושפע מהחברה ורוצה להרגיש שונה ומיוחד
כמו אנשים שהם לא מהקהילה הגאה בכלל ונכנסים בכוח כי זה טרנד
ואני מסכימה עם לא בריטי תכלס סופסוף מישהו שקלט את זה
אני בדרך כלל מוזילה כי אנשים מחליטים שהם בדיכאון כי הם סתם עצובים
הם מגזימים עם הבעיות שהם נותנים לעצמם
הם קוראים ללחץ רגיל חרדה
כל דבר היום נהיה חרדה
כל עצבות לתקופה כמעט דיכאון
אבל זה נכון
שמלה נראת מגוכחת על גבר אל תתיממו
זה נראה ליצני
מי שיגיד שזה נראה סבבה אז הוא עיוור
סתכלו על זה סתכלו על בנים באינטרנט עם שמלות זה באמת לא יושב עליהם טוב לא מתאים למבנה הגברי לא משנה כמה תרצו שזה יתאים וזה אפילו לא עניין של הרגל יש דברים שפשוט לא יושבים טוב מבחינה אופנתית שפשוט נראים הזוי
זה נראה קלאסי ויפה על נשים לא על גברים
ומי שמתלבש ככה כנראה יש איזו בעיה נפשית
אנשים רוצים ללבוש מה שיושב עליהם טוב לא מה שנראה לא תואם בצורה מצחיקה וליצנית או שהוא רוצה להיות ליצן וללכת לשמח אנשים או שיש איזו בעיה נפשית שם או סתם מושפע מהחברה ורוצה להרגיש שונה ומיוחד
כמו אנשים שהם לא מהקהילה הגאה בכלל ונכנסים בכוח כי זה טרנד
ואני מסכימה עם לא בריטי תכלס סופסוף מישהו שקלט את זה
אנונימית
לא אמרתי שלפעול לפי הרגשות זה לא בחירה, אמרתי שהרגשות עצמם הם לא בחירה
אם הייתי יכול להפסיק להרגיש רע 24/7 הייתי עושה את זה
אם הייתי יכול להפסיק להרגיש רע 24/7 הייתי עושה את זה
אנונימית לך זה לא נראה טוב אני אוהב לראות גברים בשמלות ולדעתי זה יפה זה לא הופך את זה למחלה נפשית
scp-049
אני ממליץ לך לנסות להסתכל על העולם באדישות רבה יותר. זה לאו דווקא יגרום לך להרגיש טוב יותר, אלא אולי זה יגרום לך להרגיש רע פחות. :)
מדוע אתה מרגיש רע? אתה יכול לפרט בפרטי שלי אם תרצה.
אני ממליץ לך לנסות להסתכל על העולם באדישות רבה יותר. זה לאו דווקא יגרום לך להרגיש טוב יותר, אלא אולי זה יגרום לך להרגיש רע פחות. :)
מדוע אתה מרגיש רע? אתה יכול לפרט בפרטי שלי אם תרצה.
לא בריטי זה לא הפואנטה של מה שאני מנסה להגיד
הפואנטה היא שאי אפשר לשלוט ברגשות
הפואנטה היא שאי אפשר לשלוט ברגשות
הנה ישר מינוסים
תחפשו עכשיו בגוגל גברים עם שמלות
בוא נראה אם גבר שפוי יסכים ללבוש דבר כזה
צריך להיות עם איזו בעיה נפשית בשביל זה או מושפעות מטרנדים וחוסר דעה עצמית עד כדי עיוורות
כי זה ברור לעין שזה לא יושב טוב על הגוף הגברי ולא נראה קלאסי ויפה זה נראה מגוכך לגמרי
בוא נודה באמת ולא נתייפייף כדי לקבל את כולם
הלקבל את כולם הזה יצא מכלל שליטה
ואנשים היום מגזימים ומושפעים בקלות
כל אחד מנסה להיות לי מיוחד בסוף אף אחד מכם לא מיוחד כי אתם מעתיקים אחד מהשני
לא מאמינה שזה יפה לדעתך אתה סתם מתייפייף
תחפשו עכשיו בגוגל גברים עם שמלות
בוא נראה אם גבר שפוי יסכים ללבוש דבר כזה
צריך להיות עם איזו בעיה נפשית בשביל זה או מושפעות מטרנדים וחוסר דעה עצמית עד כדי עיוורות
כי זה ברור לעין שזה לא יושב טוב על הגוף הגברי ולא נראה קלאסי ויפה זה נראה מגוכך לגמרי
בוא נודה באמת ולא נתייפייף כדי לקבל את כולם
הלקבל את כולם הזה יצא מכלל שליטה
ואנשים היום מגזימים ומושפעים בקלות
כל אחד מנסה להיות לי מיוחד בסוף אף אחד מכם לא מיוחד כי אתם מעתיקים אחד מהשני
לא מאמינה שזה יפה לדעתך אתה סתם מתייפייף
אנונימית
אפשר לשלוט ברגשות
מי שעצוב יכול לשמח את עצמו
חושבים על דברים טובים
במקום כל היום להיות תקוע במה ששלילי
הגזמה להגיד שאי אפשר
מי שעצוב יכול לשמח את עצמו
חושבים על דברים טובים
במקום כל היום להיות תקוע במה ששלילי
הגזמה להגיד שאי אפשר
אנונימית
שואל השאלה:
לא בריטי
אם הבנת אותך נכון אתה אומר ש"להכנס" לתוך מחלה נפשית זאת בחירה
מחלה נפשית היא חוסר של איזון כימי במוח, הרבה פעמים היא תתחיל כתוצאה מטריגר כמו מחלות פיזיולוגיות רבות
אבל זה לא אומר שמי ש"חי חיים טובים" לא יכול לסבול פתאום מהפרעה נפשית, גם חוסר מעש ושעמום מה שיש להרבה אנשים שכביכול חיים איכות חיים גבוהה ועשירים הם האנשים שהכי נוטים להתאבד, וגם לא תמיד מי שנראה שיש לו חיים טובים בהכרח יש לו, לדיכאון יש המון צורות והרבה אנשים יודעים להסתיר אותו
ואני מזכיר למי שלא הבין שאני לא מדבר על אנשים שמאבחנים את עצמם במחלות קיימות אלא אנשים שממציאים בעצמם מחלות בגלל דברים קיימים שלא מסתדרים עם אורח החיים שלהם
לא בריטי
אם הבנת אותך נכון אתה אומר ש"להכנס" לתוך מחלה נפשית זאת בחירה
מחלה נפשית היא חוסר של איזון כימי במוח, הרבה פעמים היא תתחיל כתוצאה מטריגר כמו מחלות פיזיולוגיות רבות
אבל זה לא אומר שמי ש"חי חיים טובים" לא יכול לסבול פתאום מהפרעה נפשית, גם חוסר מעש ושעמום מה שיש להרבה אנשים שכביכול חיים איכות חיים גבוהה ועשירים הם האנשים שהכי נוטים להתאבד, וגם לא תמיד מי שנראה שיש לו חיים טובים בהכרח יש לו, לדיכאון יש המון צורות והרבה אנשים יודעים להסתיר אותו
ואני מזכיר למי שלא הבין שאני לא מדבר על אנשים שמאבחנים את עצמם במחלות קיימות אלא אנשים שממציאים בעצמם מחלות בגלל דברים קיימים שלא מסתדרים עם אורח החיים שלהם
אנונימי
scp-049
אולי. לדעתי אפשר לשנות אותן.
אולי. לדעתי אפשר לשנות אותן.
אנונימית אני לא מתייפייף זה מושך אותי
מנגינת העבד זה לא ההגדרה להפרעה נפשית, הפרעה נפשית זה תופעה נפשית שפוגעת בך או בסובבים אותך
מנגינת העבד זה לא ההגדרה להפרעה נפשית, הפרעה נפשית זה תופעה נפשית שפוגעת בך או בסובבים אותך
לא בריטי איך בדיוק?
יש לך מחלה נפשית שאתה יכול להגיד את זה?
יש לך מחלה נפשית שאתה יכול להגיד את זה?
אנונימי
לא אמרתי שזו בחירה, אלא אמרתי שאפשר לשנות את זה ואולי אפילו לשלוט לזה.
לגבי שאר דבריך: מסכים עם כל מילה.
לא אמרתי שזו בחירה, אלא אמרתי שאפשר לשנות את זה ואולי אפילו לשלוט לזה.
לגבי שאר דבריך: מסכים עם כל מילה.
לא בריטי, כן, בגלל זה אנשים הולכים לטיפול, אבל זה לא קורה ברגע
שואל השאלה:
מנגינת העבד
ההגדרה שלך לא נכונה אתה מערבב שני דברים שונים לגמרים
מחלה נפשית- מכלול של תסמינים שונים שקשורים בנפש שפוגע בתפקוד האדם או פוגעים בסביבה
סטייה חברתית- אי הצמדות לנורמות החברתיות שהחברה הגדירה באותו אזור ואותה תקופה
מנגינת העבד
ההגדרה שלך לא נכונה אתה מערבב שני דברים שונים לגמרים
מחלה נפשית- מכלול של תסמינים שונים שקשורים בנפש שפוגע בתפקוד האדם או פוגעים בסביבה
סטייה חברתית- אי הצמדות לנורמות החברתיות שהחברה הגדירה באותו אזור ואותה תקופה
אנונימי
מנגינת העבד אמרת משהו אחר לחלוטין, להיות הומו או טרנס לא פוגע באף אחד ולכן זה לא מחלה נפשית
מי שחושב שזה נראה ויושב טוב על גברים
המ אתם בטוחים שהוא סבבה? או שיש משהו במה שאנשים חושבים על אנשים כאלה?
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=64ivl3pzqdbfem
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=brw_t4reetdfcm&imgdii=k0hvezbo5r6u6m
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=5j_pt9wdajuxym&imgdii=yqk7nrgxiihjlm
המ אתם בטוחים שהוא סבבה? או שיש משהו במה שאנשים חושבים על אנשים כאלה?
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=64ivl3pzqdbfem
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=brw_t4reetdfcm&imgdii=k0hvezbo5r6u6m
https://www.google.co.il/search?q=men+with+dress&tbm=isch&sxsrf=aliczsbgxsmvy-a_rhkcfhfqgpg5u135pw%3a1660415970364&source=hp&ei=4u_3yuc9fpsehbiptpu6iag&oq=men+with+dress&gs_lcp=chjtb2jpbgutz3dzlxdpei1pbwcqaziecaaqeziecaaqeziicaaqhhaiebmycagaeb4qcbatmggiabaeeagqezohccmq6giqjzoeccmqjzoecaaqazofcaaqgaq6bagaeb5q2glyrx5gmsboaxaaeacaacwbiag9e5ibbjaumtmumzgbakabababbq&sclient=mobile-gws-wiz-img#imgrc=5j_pt9wdajuxym&imgdii=yqk7nrgxiihjlm
אנונימית
מנגינת העבד אוטיזם זה לא מחלה נפשית זה תופעה נוירולוגית
אני אגיד ככה, לגבי להטבים, אני לא אומרת דבר אני לא הכי מומחית בנושא הזה ועלולה לפגוע באנשים בגלל דת וכל זה מעבר לזה, הם בני אדם פה ועדיין חלק מאנושות פה , עד כמה שזה נראה מוזר עבור מי דתי או לא, צריך ללמוד להתרגל לזה איכשהו, ללמוד לפחות לאט לאט, לאנונימית, לא תמיד אפשר לשלוט ברגשות, רגש הוא דבר שלא קל לשלוט בו, במיוחד רגשות שלילים חזקים, שאדם בדיכאון קליני לא אומרים לו לשלוט ברגשות שלו, זה לא ממש פשוט לעשות את זה, בין אם זו חרדה או דיכאון או מהפרעות אכילה, רגש הוא רגש שפשוט קשה לשלוט בו, אפשר ללמוד לשלוט בו אבל הלמידה לא פשוטה וצריך תרגולים ועזרה והדרכה בזה, יש הבדל בין עצב ולדיכאון . זה לא אותו דבר, לא קל תמיד לחשוב חיובי, זה תהליך, לא אומרים את זה בכזו קלות לאנשים שהם עצובים שיש להם דיכאון או חרדות או הפרעות אכילה וכל זה, אי אפשר פשוט לבטל רגשות רעים או מחשבות רעות כמו למחוק קבצים במחשב שלך בקלות,זה לא קובץ שאפשר למחוק אותו בקלות, זה רגש. מה שאת מרגישה זה משפיע עליך נפשית ומנטלית וגם פיזית, אפשר ללמוד איך לעשות את זה , אבל הלמידה לא פשוטה , יש קשיים. לחשוב חיובי אינו תהליך לא פשוט עבור מי שדיכאון קליני שרגיל לחשוב רע ודברים כאלה וגם מי שבחרדות או כל מחלה נפשית אחרת, כאלה שהן גרועות יותר מדיכאון וחרדות והפרעות אכילה, לא לדבר בקלות ראש על דברים כאלה ולחשוב שהופ אפשר למחוק את זה, אנשי מקצוע יכולים לטפל בזה , תלוי במי שמטפל , מטופלים גם כן, בעולם הלא מושלם, אנשים לא יכולים בקלות לעשות לזה דליט ואין להם כבר שום רגש שלילי או חרדה או מחשבה שלילית לגבי עולם ואנשים וכל זה, זה דבר של נפש ותת מודע ומחשבות, זה עמוק יותר מעצב פשוט , להיות סתם עצוב זה מילא, להיות בדיכאון זה קשה ממש . יש דברים שצריך להבין שהם מורכבים ממש .
אנונימית
את מבינה שאם אבא שלך היה לובש שמלות/בנים ברחוב בכללי
היית חושבת שזה מהמם?
איך זה שלפני מאות שנים זה היה ככ מושך ועכשיו את מזדעזעת מזה?
זה כי ככה גדלת, אז להגיד שזה עובדתית מכוער זה פשוט לא נכון
את מבינה שאם אבא שלך היה לובש שמלות/בנים ברחוב בכללי
היית חושבת שזה מהמם?
איך זה שלפני מאות שנים זה היה ככ מושך ועכשיו את מזדעזעת מזה?
זה כי ככה גדלת, אז להגיד שזה עובדתית מכוער זה פשוט לא נכון
מנגינת העבד זה ש1 יכול לגרום ל2 לא אומר ש2 תמיד נגרם ל1
ולהיות הומו וטרנס לא פוגע באף אחד
ולהיות הומו וטרנס לא פוגע באף אחד
שואל השאלה:
אוטיזם זאת לא מחלת נפש זאת הפרעה נוירולוגית, ומן הסתם היא פוגעת באדם כי מקשה עליו לתפקד חברתית
וזה לא עובד ככה אתה לא יכול להכליל כל סטייה חברתית כמחלת נפש רק בגלל שחלק מהמחלות מתאפיינות יחד עם סטיות חברתיות
אוטיזם זאת לא מחלת נפש זאת הפרעה נוירולוגית, ומן הסתם היא פוגעת באדם כי מקשה עליו לתפקד חברתית
וזה לא עובד ככה אתה לא יכול להכליל כל סטייה חברתית כמחלת נפש רק בגלל שחלק מהמחלות מתאפיינות יחד עם סטיות חברתיות
אנונימי
מתי הוא אמר את זה?
אוטיזם זה לא הפרעה נפשית
והומוסקסואליות זה כן מולד אבל זה לא הופך את זה למחלה גם עיניים ירוקות זה מולד
והומוסקסואליות זה כן מולד אבל זה לא הופך את זה למחלה גם עיניים ירוקות זה מולד
ושואל השאלה אוטיזם זה לא מחלה
לא יודע
מגיננת העבד, אני על הרצף אוטיסט , ואני לא עם מחלה נפשית חוץ מחרדות,מי שיש לו אוטיזם הוא גם בן אדם אבל שונה כמו שלהטבים הם גם בני אדם אבל שונים, בסופו של דבר מי פה לא שונה משני בחשיבה או הרגלים או באורח החיים שלו ?אנשים עם אוטיזם נולדים ככה כמו שאנשים עם נטיות מיניות נולדים ככה תלוי מהן בדיוק, יש הרבה, ובכל זאת הם בני אדם למרות כל השוני שלהם ושינוי מגזר של רובם שרוצים להיות הן ורובן שהן רוצות להיות הם, עד כמה שזה קשה לקבל ולהכיל את זה אבל הם בכל זאת חלק מבני אדם, ועדיין אנושיים, זו לא מחלה להיות ככה או ככה. לאיש אין מושג למה אנשים נולדים עם אוטיזם או נטייה מינית להיות גבר שאוהב גברים בצורה רומנטית מינית או אישה שמעדיפה נשים והמשך יבוא . כל אחד פה שונה בחשיבה שלו, אורח חיים, דת ,דעה וחלק שנולדים שונים מאחרים, בכל אחת ואחד ומאתנו יש נפש ונשמה ואנושיות, גם ללהטבים יש בתוכם חלק כזה, גם אוטיסטים הם אנושיים בצורה אחרת
הם עדיין לא נראים טוב בשמלה
הגברים עצמם כן נאים אבל לא השמלה
חליפה או בגדים רגילים ישבו עליהם יותר טוב פי כמה וכמה
לא הייתי חושבת שזה מהמם כמו שלא כל חולצה אפילו גברית שלא יושבת טוב על גבר לא נראת מהמם בעין וכנ"ל על אישה
יש דברים שפשוט לא יושבים טוב
ושמלה וגברים זה לא
הגברים עצמם כן נאים אבל לא השמלה
חליפה או בגדים רגילים ישבו עליהם יותר טוב פי כמה וכמה
לא הייתי חושבת שזה מהמם כמו שלא כל חולצה אפילו גברית שלא יושבת טוב על גבר לא נראת מהמם בעין וכנ"ל על אישה
יש דברים שפשוט לא יושבים טוב
ושמלה וגברים זה לא
אנונימית
אוקי אבל זאת דעתך ולהגיד שכל מי שלא חושב כמוך הוא חולה נפש זה דיי נרקיסיסטי
מנגינת העבד אז גם עיניים ירוקות זה מחלה? זה מולד הרי
גם להיות סטרייט זה מחלה? זה גם מולד
גם להיות סטרייט זה מחלה? זה גם מולד
scp-049 אז על מה אתה מקבל קצבה? אם אתה חושב שמה ששמתי זה יפה אז יש לך איזה משהו
מנגינת העבד
איזה מולד? הם סטרייטים בגיל צעיר פתאום מחליטים שהם לא
יש דברים שהם עוברים בחיים שמשפיעים עליהם או שגורמים להם לשנות משיכה אבל תינוק לא נולד הומו
לא כולם אבל עדיין יש כאלה מגיל צעיר
הרוב לא
מכירה כמה ששינו אחרי שנים
כל מי שנדמה לו שזה מולד שיסתכל על המציאות ועל האנשים סביבו
אנשים אוהבים להגיד שזה מולד לא משנה להם אם זה נכון או לא
מנגינת העבד
איזה מולד? הם סטרייטים בגיל צעיר פתאום מחליטים שהם לא
יש דברים שהם עוברים בחיים שמשפיעים עליהם או שגורמים להם לשנות משיכה אבל תינוק לא נולד הומו
לא כולם אבל עדיין יש כאלה מגיל צעיר
הרוב לא
מכירה כמה ששינו אחרי שנים
כל מי שנדמה לו שזה מולד שיסתכל על המציאות ועל האנשים סביבו
אנשים אוהבים להגיד שזה מולד לא משנה להם אם זה נכון או לא
אנונימית
איך אוטיזם פוגע בתפקוד או גורם למצוקה? אני שואל בתור אוטיסט
אנונימית אני מקבל קצבה על ההפרעת אישיות גבולית שלי
אנונימית להיות להטב זה מולד
אוטיזם זה לא מחלה נפשית, אנו נולדים שונים מרגילים כמו שאתיופים נולדים עם עור כהה מאלה שנולדים עם עור בהיר , אנשים נולדים שונים וחיים שונה, לגבי להטבים. אין מה לעשות הם נולדים עם זה ואין להם יכולת לשנות את זה עבור הרגילים, הם שינו, הבחירה אם לגחך על זה או פשוט להמשיך הלאה. כולנו מוזרים פה במדינה הזו וגם יש מוזרים בעולם,הם לא החליטו שלא להיות סטרייטים, הם גילו שהם לא כמו כולם בעולם הזה, יש דברים שהם יודעים יותר מרגילים, מאז ותמיד הם היו שונים והרגישו שלא כמו אחרים, אי אפשר להפוך אותם לסרייטים בכוח , האמת שניסו כולם להפוך אותם לרגילים, הם גם שינו בשביל אחרים, לא הצליחו להתאים את עצמם, הם בעולם הזה שלא באשמתם , והם חיים פה, והאמת שהם גם לא כמונו, החלטה היא מה עושים בזה, כלום, אי אפשר לשנות מה שאי אפשר לשנות באנשים, אוטיזם או להטב, זה מה שיש, גם אם לא רוצים, זה מה שיש.
חח מה זה שיסתכל סביבו תסתכלי על מחקרים
לתת לילד להתאפר ולשחק בבובות לא יהפוך אותו להומו, זה יהפוך אותו ל"נשי" כי החברה החליטה שלהתאפר זה נשי אז זה הגיון פשוט, אבל אם הוא נולד סטרייט הוא ישאר סטרייט
אי אפשר לשנות נטיה מינית
ולכל אלה שגילו את זה בגיל מאוחר, זה לא אומר שהתשנה להם הנטיה המינית, הם פשוט גילו שהם נמשכים לעוד מגדריפ וזה יכול לבוא בכל גיל
לתת לילד להתאפר ולשחק בבובות לא יהפוך אותו להומו, זה יהפוך אותו ל"נשי" כי החברה החליטה שלהתאפר זה נשי אז זה הגיון פשוט, אבל אם הוא נולד סטרייט הוא ישאר סטרייט
אי אפשר לשנות נטיה מינית
ולכל אלה שגילו את זה בגיל מאוחר, זה לא אומר שהתשנה להם הנטיה המינית, הם פשוט גילו שהם נמשכים לעוד מגדריפ וזה יכול לבוא בכל גיל
איזה קשיים הומוסקסואליות עושה בדיוק? מה?
ידעתי! הייתה לי תחושה שאתה מקבל קצבה
רואה שזה קשור?
להיות לטהב זה לא מולד
חברה הכי טובה שלי לשעבר אהבה רק גברים
רצתה רק בנים
גדלה נהייתה בי שנוטה ללסבית איך? מולד?
לא ולא
ולא רק היא ממש לא רק היא
אתה יודע כמה? מלא מלא מלא מלא
רואה שזה קשור?
להיות לטהב זה לא מולד
חברה הכי טובה שלי לשעבר אהבה רק גברים
רצתה רק בנים
גדלה נהייתה בי שנוטה ללסבית איך? מולד?
לא ולא
ולא רק היא ממש לא רק היא
אתה יודע כמה? מלא מלא מלא מלא
אנונימית
מנגינת העבד
אתה אומר שכל מה שאתה נולד איתו שגורם לקשיים חברתיים זה הפרעת נפשית?
אתה מבין שמה שגורם לקשיים חברתיים לאוטיסטים או להטבים זה רק שאר האנשים נכון? זה כמו שתגיד שלהיוולד שחור זה הפרעה נפשית כי זה מקשה לך על היום יום
אתה אומר שכל מה שאתה נולד איתו שגורם לקשיים חברתיים זה הפרעת נפשית?
אתה מבין שמה שגורם לקשיים חברתיים לאוטיסטים או להטבים זה רק שאר האנשים נכון? זה כמו שתגיד שלהיוולד שחור זה הפרעה נפשית כי זה מקשה לך על היום יום
לא לכל האוטיסטים יש בעיות בתקשורת בעיות בדיבור והתנהגות חזרתית
שואל השאלה:
אני לא מכיר את נושא האוטיזם טוב אבל יש לאוטיזם גם מאפיינים אחרים חוץ מאלו החברתיים שזה לקויות שפתיות, תקשורתיות, חזרתיות
ואם כל הכבוד נראה לי שנויורולוגים מבינים יותר ממני וממך
אתה באמת השוות עכשיו הומוסקסאליות לאנטי סוציאליות? איך בדיוק הומוסקסואלים פוגעים בסביבה
אתה מבלבל בין סטיות תלויות חברה וזמן וסטיות אוניברסליות
במדינות אחרות להיות יהודי זאת סטייה חמורה שאפשר אפילו למות עלייה, אז אני בספק כמה אתה תומך בסטיות חברתיות
אני לא מכיר את נושא האוטיזם טוב אבל יש לאוטיזם גם מאפיינים אחרים חוץ מאלו החברתיים שזה לקויות שפתיות, תקשורתיות, חזרתיות
ואם כל הכבוד נראה לי שנויורולוגים מבינים יותר ממני וממך
אתה באמת השוות עכשיו הומוסקסאליות לאנטי סוציאליות? איך בדיוק הומוסקסואלים פוגעים בסביבה
אתה מבלבל בין סטיות תלויות חברה וזמן וסטיות אוניברסליות
במדינות אחרות להיות יהודי זאת סטייה חמורה שאפשר אפילו למות עלייה, אז אני בספק כמה אתה תומך בסטיות חברתיות
אנונימי
אנונימית זה לא קשור, יש לי הפרעת אישיות גבולית, אין לזה קשר ללהטב
ונטיה מינית זה מולד זה שהיא הבינה על עצמה משהו לא הופך את זה למשתנה
ונטיה מינית זה מולד זה שהיא הבינה על עצמה משהו לא הופך את זה למשתנה
לא לכל האוטיסטים יש לקויות שפתיות או תקשורתיות או חזרתיות
אני אוטיס, אתם רואים בעיה בתקשורת שלי?
אני אוטיס, אתם רואים בעיה בתקשורת שלי?
מנגינת העבד, אז אתה טוען שלהיות הומו זה מחלה כי זה לא מתאים לנורמות החברתיות שלך? עצוב שאתה חושב שהעולם סובב סביבך
א. יש חלק שהם בתפקוד גבוה או נמוך, זה שונה מאוד , אוטיסטים הם קהילה של אנשים שונים מאוד, כל אחד הוא שונה מאחרים וסיפורו שונה
2. נטיות מיניות זה כן מולד, הם פשוט לא יודעים את זה עדיין או שהם בהכחשה. יש חלק שהם לא יצאו מארון שלהם או בהכחשה או שהם מפחדים מדעות של אנשים אחרים שזה נחשב להומופוביה עבורם. ומשפחות וחברים שלהם. להיות להטב פה זה לא פשוט ממש
3. אמנם יש לנו קשיים אבל יש גם דברים טובים בלהיות אוטיזם . כל אחד יש לו צד טוב וצד רע
4, יש להטבים שיש להם חיי חברה וקהילה משלהם וילדים, זה לא תמיד מפריע לרוב החברה פה, שרובה אגב אתאיסטים ויוצאי בשאלה שנגד הדתות, עובדה מוכחת, אם כבר אוטיזם, אוטיסטים יכולים לעבוד, להתחתן וכל זה כמו הרוב, זה שיש לרובנו בעיות עם דברים שנירוטיפקלים קל יותר לא אומר שאי אפשר עבורנו להתמודד, פשוט אנו חושבים שונה מאחרים, וחשיבה שונה יותר ומבינים דברים אחרת לגמרי, יש לנו אפשרות לעבוד בעבודות שיכולים לקבל אותנו וגם להתאים דברים עבורנו, להתחתן, להקים משפחה וכל זה ויש לנו יכולות וכל זה, מובן שזה שונה אצל כל מי שיש לו אוטיזם, וכל אחד טוב במה שאוהב וטוב בו, ממליצה לך לחקור על אוטזים יותר, וגם להטב, הם בני אדם כמונו, רק שונים מאתנו, בדרך שהם בוחרים להיות אפילו שזה משונה ושונה ומוזר ממש, אבל זה עושה להם טוב והם מאושרים להיות מי שהם, הם בני אדם כמונו, גם אם זה מוזר שיש כאלה עם בנים וכאלו עם בנות וכל זה. הם גם יצר הבריאה פה , הם חלק ממין האנושי אפילו שהם נמשכים לגברים, נמשכות לבנות, מעדיפים בנות ובנות ומעדיפות בנות ובנים, מעדיפות להיות בנים וכל זה, וכן זה מסובך, אבל עדיין אנושיים ועם רגשות, גם אם ישנו מינם הם עדיין חלק מאנושות פה, למרות שאני קצת בספק אם אני באמת מקבלת את זה או לא, אני מודה שהם כן בני אדם כמוני ועם אותם חלומות ורגשות ותחושות כמו שיש לאחרים.
2. נטיות מיניות זה כן מולד, הם פשוט לא יודעים את זה עדיין או שהם בהכחשה. יש חלק שהם לא יצאו מארון שלהם או בהכחשה או שהם מפחדים מדעות של אנשים אחרים שזה נחשב להומופוביה עבורם. ומשפחות וחברים שלהם. להיות להטב פה זה לא פשוט ממש
3. אמנם יש לנו קשיים אבל יש גם דברים טובים בלהיות אוטיזם . כל אחד יש לו צד טוב וצד רע
4, יש להטבים שיש להם חיי חברה וקהילה משלהם וילדים, זה לא תמיד מפריע לרוב החברה פה, שרובה אגב אתאיסטים ויוצאי בשאלה שנגד הדתות, עובדה מוכחת, אם כבר אוטיזם, אוטיסטים יכולים לעבוד, להתחתן וכל זה כמו הרוב, זה שיש לרובנו בעיות עם דברים שנירוטיפקלים קל יותר לא אומר שאי אפשר עבורנו להתמודד, פשוט אנו חושבים שונה מאחרים, וחשיבה שונה יותר ומבינים דברים אחרת לגמרי, יש לנו אפשרות לעבוד בעבודות שיכולים לקבל אותנו וגם להתאים דברים עבורנו, להתחתן, להקים משפחה וכל זה ויש לנו יכולות וכל זה, מובן שזה שונה אצל כל מי שיש לו אוטיזם, וכל אחד טוב במה שאוהב וטוב בו, ממליצה לך לחקור על אוטזים יותר, וגם להטב, הם בני אדם כמונו, רק שונים מאתנו, בדרך שהם בוחרים להיות אפילו שזה משונה ושונה ומוזר ממש, אבל זה עושה להם טוב והם מאושרים להיות מי שהם, הם בני אדם כמונו, גם אם זה מוזר שיש כאלה עם בנים וכאלו עם בנות וכל זה. הם גם יצר הבריאה פה , הם חלק ממין האנושי אפילו שהם נמשכים לגברים, נמשכות לבנות, מעדיפים בנות ובנות ומעדיפות בנות ובנים, מעדיפות להיות בנים וכל זה, וכן זה מסובך, אבל עדיין אנושיים ועם רגשות, גם אם ישנו מינם הם עדיין חלק מאנושות פה, למרות שאני קצת בספק אם אני באמת מקבלת את זה או לא, אני מודה שהם כן בני אדם כמוני ועם אותם חלומות ורגשות ותחושות כמו שיש לאחרים.
אמאלה מניגנת העבד לא ראיתי תגובה כזאת הומופובית כבר הרבה זמן
מספיק סטיפס להיום
ולתגובה השניה שלך, זה לא קשור לאיזור מחיה זה קשור לגנטיקה, ואם מישהו שחור במקום שהרוב המחולט שלו זה לבנים, אז יהיו אנשים גזענים שיהפכו לו את חיי החברה לקשים, זה הופך אותו לחולה נפש?
מספיק סטיפס להיום
ולתגובה השניה שלך, זה לא קשור לאיזור מחיה זה קשור לגנטיקה, ואם מישהו שחור במקום שהרוב המחולט שלו זה לבנים, אז יהיו אנשים גזענים שיהפכו לו את חיי החברה לקשים, זה הופך אותו לחולה נפש?
מנגינת העבד
אין דבר כזה "חולה בהומוסקסואליות". זו לא מחלה. הומוסקסואליות לא גורמת לבעיות ביצירת קשרים חברתיים עם גברים אחרים. זה שאתה גיי לא אומר שאתה בהכרח תימשך לכל גבר שתכיר.
אין דבר כזה "חולה בהומוסקסואליות". זו לא מחלה. הומוסקסואליות לא גורמת לבעיות ביצירת קשרים חברתיים עם גברים אחרים. זה שאתה גיי לא אומר שאתה בהכרח תימשך לכל גבר שתכיר.
מנגינת העובד
היא דיברה על הומופוביה לא על אנשים מעצבנים
היא דיברה על הומופוביה לא על אנשים מעצבנים
שואל השאלה:
הסיבה היחידה שזה "יגרום לקשיים" כי כמו שאמרת הסביבה מסתכלת על זה בצורה רעה ולא מכבדת, אין סיבה שזה יגרום לקשיים בילדות ובבגרות בסביבה מכילה ומקבלת
כמו שזה היה לפני עליית הנצרות בדיוק
הסיבה היחידה שזה "יגרום לקשיים" כי כמו שאמרת הסביבה מסתכלת על זה בצורה רעה ולא מכבדת, אין סיבה שזה יגרום לקשיים בילדות ובבגרות בסביבה מכילה ומקבלת
כמו שזה היה לפני עליית הנצרות בדיוק
אנונימי
^זה אומר שבאותה מידה היהדות היא סטייה כי רוב האוכלוסייה אינה יהודית?
זה לא ככה ^ אוטיזם לא גורם לנו לבעיות, הוא שוני, מצד שני כולנו שונים מאחרים, הדתיים פה שונים מחילונים אתאיסטים, החילונים אתאיסטים ויוצאי בשאלה שונים מאתנו, ובכלל אף אחד פה לא דומה לשני, כולנו עם חשיבה שונה, דתות ודעות שונות וכל זה, תלוי איך רואים את זה, בתור בעיה או משהו אחר שאפשר להתמודד עם זה, מי אמר שזה לא מתאים לנורמה חברתית ? מה קובע פה מה כן מתאים ולא מתאים לנורמה? בני אדם? זה משתנה, הנורמות יכולות להשתנות בזמנים, לאחד לנסוע בשבת זה אסור, לשני זה מותר, לאחר להאמין בישוע ולחגוג חג מולד זה אורח החיים ואמונה ולשני להאמין באללה ומוחמד זה שגרה, אנו מדינה עם הרבה שוני ושונות פה, כל אחד פה חי בדת שונה מאחרים, שונה מאחרים, לבוש בגדים שונים, אוכל אוכל שונה וכל זה, אף אחד לא דומה פה. נורמות הן דבר משתנה, בעבר נהגו להאמין שיש יותר מאל בתקופות הישנות לפני שהיה הקטע של יהדות ונצרות ואסלם, עכשיו חלק מאמינים שיש אל אחד ואחרים חושבים שעוד אלים או אחרים לא מאמינים בשום דת ואל או לא מאמינים בו אבל לא שוללים את קיום ואחרים מאמינים ברוחניות ואלוקים בלי שום קשר לדת ואחרים מאמינים בדברים כמו חייזרים או על טבעי ועוד. מי קובע מה נורמה צריכה להיות בכלל?לפני הקטע של יהדות ואל אחד, כולם האמינו שיש עוד אלים ועבדו לפסלים, עכשיו כולם ברובם מאמינם יש אל אחד, אוטיזם לא עושה שום בעיות לנורמה החברתית, אמנם קשה לאוטיסט להבין דברים כאלה אבל אפשר לעזור לו בדרך שהוא יוכל להבין, גם להטבים מתקשים, הם בעצמם לא אשמים שהם נולדו לעולם הזה שיש נורמה כזו של גברים עם אנשים וכל זה, הם רגילים אחרת מאנשים רגילים, הם ניסו להיות רגילים ולא הצליחו.
ההורים שלי לא לקחו אותי לרופא אני אובחנתי באוטיזם השנה
וזה שמשהו סוטה מהנורמה לא הופך את זה למחלה
וזה שמשהו סוטה מהנורמה לא הופך את זה למחלה
שואל השאלה:
לפי ההיגיון שלך להיות דתי במדינה חילונית זאת מחלה נפשית, הרי זה גורם להרבה "נזק לסביבה"
להיות טבעוני בקרב סביבה קרניסטית
להיות מרוקאי שלא אוכל קוסקוס
אגב לסטיות חברתיות גם קלות וגם גדולות יש תפקידים חשובים בחברה, ראה ערך סטייה חברתית על פי דורקהיים
לפי ההיגיון שלך להיות דתי במדינה חילונית זאת מחלה נפשית, הרי זה גורם להרבה "נזק לסביבה"
להיות טבעוני בקרב סביבה קרניסטית
להיות מרוקאי שלא אוכל קוסקוס
אגב לסטיות חברתיות גם קלות וגם גדולות יש תפקידים חשובים בחברה, ראה ערך סטייה חברתית על פי דורקהיים
אנונימי
ובבקשה תפסיק להשתמש במילה הומוסקסואליזם זה לא מילה אמיתית (המילה היא הומוסקסואליות) וזה מציק לי בעין
אז יהדות זה מחלה נפשית?
רגע אז לדעתך פוסט טראומה זה לא מחלה נפשית? זה הרי לא מולד
זה לא מונח מדעי, המילה הזאת לא אמיתית, המילה שאתה מחפש זה הומוסקסואליות, וזה לא מחלה
^^^כנ"ל לגבי הפרעות אכילה. הפרעת חרדה\פאניקה\חרדה חברתית. סכיזופרניה. הפרעה כפייתית טורדנית, הפרעות קשב וריכוז, וכו'.
אבל לא כל דבר שהוא מולד הוא מחלה נפשית, ההגיון שלך שגוי
אם בן אדם נולד עם התפתחות קוגניטיבית ממהרת זה מחלה נפשית?
אם בן אדם נולד עם התפתחות קוגניטיבית ממהרת זה מחלה נפשית?
אוקיי
למרות שיש המון שחורים שכבר כמה דורות חיים במדינה "לבנה"
עדיין לא הבנתי למה זה משנה הסיבה, למרות שזה גנטי
גם אוטיזם (ברוב המקרים) זה גנטי
למרות שיש המון שחורים שכבר כמה דורות חיים במדינה "לבנה"
עדיין לא הבנתי למה זה משנה הסיבה, למרות שזה גנטי
גם אוטיזם (ברוב המקרים) זה גנטי
וביקשתי ממך לא להשתמש במילה "הומוסקסואליזם", זה מפריע לי, תכבד
בן אדם גם לא פתאום הופך להיות הומו
אנשים נולדים יהודים ואנשים נולדים הומואים
אנשים נולדים יהודים ואנשים נולדים הומואים
שואל השאלה:
הרגע אמרת אבל שמחלות נפשיות=סטיות חברתיות
הרגע אמרת אבל שמחלות נפשיות=סטיות חברתיות
אנונימי
זאת לא מילה אמיתית אבל
המילה היא הומוסקסואליות
וזה לא יעלה לך כסף לכבד
אם המילה הומוסקסואליזם אמיתית תביא לי מקור מידע שמשתמש בה.
המילה היא הומוסקסואליות
וזה לא יעלה לך כסף לכבד
אם המילה הומוסקסואליזם אמיתית תביא לי מקור מידע שמשתמש בה.
1. לא כל סטיה חברתית נגרמת ממחלה נפשית, כמו שלאהוב אננס על פיצה זה לא מחלה נפשית
2. זה שהומוסקסואליות זה מולד לא הופך את זה למחלה
2. זה שהומוסקסואליות זה מולד לא הופך את זה למחלה
מנגינת העבד אז מה? הוא עדיין יהודי, אז למה זה לא מחלה נפשית?
ברצינות שאין לי כוח לילדים קטנים שחושבים שהם מדענים גדולים
אני הולך לישון
אני הולך לישון
אחי מה קשור אבולוציה
זה לא משתנה בעשרות או מאות שנים
כל האתיופים שעלו לפני עשרות שנים והמשיכו לגדל פה דורות, הם חיים כמיעוט בחברה, והם נולדו ככה, הם חולי נפש?
זה לא משתנה בעשרות או מאות שנים
כל האתיופים שעלו לפני עשרות שנים והמשיכו לגדל פה דורות, הם חיים כמיעוט בחברה, והם נולדו ככה, הם חולי נפש?
באמת שאין לי מושג איך בשאלה שמדברת על זה שאנשים משתמשים במונח "הפרעה נפשית" לכל דבר שהם לא מסכימים איתו הגענו לדיון עם הומופוב על "האם הומוסקסואליות זו מחלה נפשית או לא?"
שואל השאלה:
גם להיות יהודי זה דבר מולד וכביכול סטייה חברתית בהרבה מקומות
ויש עוד דוגמאות לתופעות מולדות שאינן עונות על ההגדרה של מחלה כמו חרדה ועוד הרבה תופעות פסיכולוגיות
גם להיות יהודי זה דבר מולד וכביכול סטייה חברתית בהרבה מקומות
ויש עוד דוגמאות לתופעות מולדות שאינן עונות על ההגדרה של מחלה כמו חרדה ועוד הרבה תופעות פסיכולוגיות
אנונימי
אבל אוטיזם ברוב המקרים זה גנטי
יש מחקרים שמראים שגם הומוסקסואליות למרות שזה עדיין לא בטוח
אז איך אוטיזם לדעתך זה מחלת נפש? הרי זה גנטי
יש מחקרים שמראים שגם הומוסקסואליות למרות שזה עדיין לא בטוח
אז איך אוטיזם לדעתך זה מחלת נפש? הרי זה גנטי
מנגינת העבד
אבל אתה יודע מה לא נכנס תחת ההגדרה הזו? הומוסקסואליות. היא אינה גורמת למצוקה משמעותית או להפרעה משמעותית בתפקוד. חוץ מזה, ככל הידוע לי אין דרך לרפא הומוסקסואליות ורוב חברי קהילת הלהט"ב מתפקדים כמו שצריך (חוץ מאלה שמתמודדים עם הומופוביה\טרנספוביה).
אבל אתה יודע מה לא נכנס תחת ההגדרה הזו? הומוסקסואליות. היא אינה גורמת למצוקה משמעותית או להפרעה משמעותית בתפקוד. חוץ מזה, ככל הידוע לי אין דרך לרפא הומוסקסואליות ורוב חברי קהילת הלהט"ב מתפקדים כמו שצריך (חוץ מאלה שמתמודדים עם הומופוביה\טרנספוביה).
שואל השאלה:
איך אפשר להשוות ניצול ללא חרטה ותחושת אשמה לנטייה מינית
ומה בנוגע לנטיות אחרות שאינן מקובלות ולא מזיקות כמו אדם שנמשך לבני אדם רק לאחר קשר רגשי עמוק (דמיסקסואליות) או אדם שנמשך מינית רק לעיתים רחוקות (גרייסקסואליות)
איך אפשר להשוות ניצול ללא חרטה ותחושת אשמה לנטייה מינית
ומה בנוגע לנטיות אחרות שאינן מקובלות ולא מזיקות כמו אדם שנמשך לבני אדם רק לאחר קשר רגשי עמוק (דמיסקסואליות) או אדם שנמשך מינית רק לעיתים רחוקות (גרייסקסואליות)
אנונימי
לך לבית משוגעים מה אתה מצפה שנגיד
אני גם לא מבין אבל אלה החיים זה לא שאתה יכול לשלוט בהם פשוט תרגע ותשמע את הלייב של לופי גירל זה תמיד עוזר לי
אה ואנשים באים לי עם מושגים שידעתי מגיל 5 לי ספציפית אין מחלה נפשית אני פשוט חוקר הרבה את המשמעות מבחינה לא מדעית
ראיתי את הצ'אט למעלה ואני רואה שהייתה לכם שיחה מעניינת חבל שלא ראיתי את השאלה הזאת לפני
זה פשוט כל כך מורכב ועד שלא תחווה את זה אין לך דרך להבין את זה... זה נשמע לאנשים כל כך הזוי שהם לא מצליחים לדמיין את עצמם באותו מצב ואז חוסר האמפטיה הזה יכול ליצור מצבים לא נעימים..
אני גם לא מבין למה. אני עם "בעיות" נפשיות וזה כואב לי לשמוע את חברים שלי צוחקים על זה כשאני חווה את זה. זה פשוט מראה את הצבעים האמיתיים של אנשים ומי באמת חבר שלך ויאהב אותך למרות הירידות ומי לא. אבל אנשים לא צריכים להתנהג ככה מלכתחילה זה ממש קשה לעבור ככה
אנונימי
באותו הנושא: