תשובה אחת
בעיקרון הכשרת חיר 07.
הכשרה פחות או יותר שמונה חודשים.
אחרי ההכשרה, בקו השגרה היא בעיקר שיטור. שמירות, מחסומים, פילבוקסים, סיורים, במקרה הטוב מעצרים...
הכשרה פחות או יותר שמונה חודשים.
אחרי ההכשרה, בקו השגרה היא בעיקר שיטור. שמירות, מחסומים, פילבוקסים, סיורים, במקרה הטוב מעצרים...
באותו הנושא: