5 תשובות
תראי לנהל זוגיות שמישהו בצבא זה מאוד קשה גם לי היה זוגיות בצבא וזה לא נגמר כמו צריך אבל אני יכול להגיד לך שאם יש לך קשר חזק ואתם מספיק מחוברים כמו שצריך לא תהיה לכם בעיה בכלל.
נ.ב
כפיר לפי מה שאני יודע זה לא כל כך מסוכן
נ.ב
כפיר לפי מה שאני יודע זה לא כל כך מסוכן
תתמכי בו ותפרגני לו . זה הדרך שלו והוא בחר בה . זה משנה איך הוא מרגיש .
נורא קשה לפי דעתי, יש לי חבר טוב והוא גם בקרבי ולפעמים יש אפילו שבוע שלם שלא נותנים להם פלאפונים וגם כשכן זה איזו שעה מסכנה וחוזרים כל איזה חודש לשישי שבת מסכנים
קיצר קשה אבל אם באמת אתם אוהבים אחד תשניה מניחה שתצליחו להסתדר איכשהו
קיצר קשה אבל אם באמת אתם אוהבים אחד תשניה מניחה שתצליחו להסתדר איכשהו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא מתגייס רק לשנה וחצי כי הוא עושה שנה וחצי ישיבה אז זה יותר קל?
הוא מתגייס רק לשנה וחצי כי הוא עושה שנה וחצי ישיבה אז זה יותר קל?
טירונות זו טירונות
אנונימית
באותו הנושא: