5 תשובות
לא. דברים זזים ומשתנים מעצמם, הזמנים הם אחרים ואנשים מתמקדים בבעיות שונות ואחרות כל שנה, לאט לאט זה נאגר ויוצר משהו אחר.
כל דור חושב שהוא טוב יותר מהקודם, והקודם חושב שהחדש הוא טיפש וחסר שכל.
כל דור חושב שהוא טוב יותר מהקודם, והקודם חושב שהחדש הוא טיפש וחסר שכל.
שואל השאלה:
הוו וואו זה נכון כל כך
הוו וואו זה נכון כל כך
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אתה אני חי בבועה או שזה בכל מקום ככה?
אבל אתה אני חי בבועה או שזה בכל מקום ככה?
אנונימי
את*.
ואני גם גרה בעיר מרוחקת מאד וקטנה.. לא מבינה כל כך מאיפה אתה בא. זאת אומרת מה אתה מנסה לשאול אותי.
ואני גם גרה בעיר מרוחקת מאד וקטנה.. לא מבינה כל כך מאיפה אתה בא. זאת אומרת מה אתה מנסה לשאול אותי.
לא, הדור של היום מחריב את האנושות
באותו הנושא: