8 תשובות
שוב נענה לך אותם תשובות, לא
אנונימי
אנחנו דור ייחודי בעצמנו, אי אפשר להסתכל רק על הרע שעשינו
יש רגעים בהם אני חושבת שאולי הקורונה זה סימן שכדוה"א צריך לנקות את עצמו, לקחת הפסקה ולשחזר את עצמו..
יכול להיות אך מצד שני היו מלא מגפות בעבר, אפילו קטלניות יותר מהקורונה, כך שזה לא משהו חדש
בכל דור יש רע וטוב, אף דור הוא לא מושלם
אני חושב שאנחנו דור מעולה
לפחות חלקנו....
הדור הזה מתפצל ל2 קבוצות
קבוצת האנשים שמשתמשים בטכנולוגיה כדי לחקור ללמוד ולהוביל את העולם
והאנשים שמבזבזים את החיים שלהם בתעסוקה עם הטכנולוגיה הזאת בזיהום בהנאה הרגעית ועוד
אני חושב שנתקדם הרבה מאוד בגלל הקבוצה הראשונה
השאלה היא כמה הקבוצה השנייה תעכב את הראשונה
שואל השאלה:
אני גם חושבת... וסליחה שאני כל הזמן מעלה את אותה שאלה מוחקים אותה כל הזמן.
אנחנו דור מזויין


אבל כל דור תכלס.
כן לגמרי