5 תשובות
כן ברור
כן זה בסדר
יאוו גמלי זה קרה.. וביטלתי בשביל זה דברים והגעתי אליה כבר והיא בטלה..תכתבי לה,זה מעולה
אנשים לפעמים חסרי התחשבות
שואל השאלה:
אמא שלי ביטלה יום עבודה כי היא הייתה צריכה ללכת למסיבת סיום של אחותי
ואילולא ה"בייביסיטר"
הייתי הולכת במקומה.
אנונימית
לי קרה בעבר שביטלו לי כשהייתי בפתח הדלת שלהם חוצפה של אנשים.עוד פעם אחת היא תעשה לך את זה ולא תשלם אל תלכי אליה יותר.את לא פראיירית. אם בגללה ביטלת גם משהו אחר תכתבי לה גם את זה
תכתבי לה מה שכתבת פה למעלה
באותו הנושא: