23 תשובות
מצרכים:

6 כוסות מים

3 דפי אצות קומבו מושרות 3 שעות במים

ג'ינג'ר

6 פטריות שיטאקה יבשות

1 גזר

5 בצלים ירוקים

2 כפות מיסו בהיר

2 כפות סויה

6 יחידות אפונת שלג

1 חבילה אטריות ראמן


להגשה:

טופו משי חתוך לקוביות

אצות פריכות

ביצים, מבושלות 4 דקות

צרור פטריות

צרור בוק צוי

נבטים סינים טריים

שמן שומשום

5 בצלים ירוקים, קצוצים


אופן ההכנה:
משרים את האצות במים שלוש שעות עד שמתרככות.
מכניסים לסיר מביאים לסף רתיחה. מוציאים את האצות טרם רתיחה.
מוסיפים את הבוניטו, מרתיחים דקה, מכבים את האש ומסננים החוצה.
פורסים גזר וקוצצים ג'ינג'ר.
מוסיפים לסיר עם המים את הפטריות, ג'ינג'ר וגזר ומבשלים כרבע שעה.
מוסיפים את המיסו והסויה.
בסיר אחר מבשלים את האטריות ומסננים.
חותכים בוק צ'וי.
בעזרת כף מסננת חולטים את אפונת השלג במשך דקה במרק המתבשל, ומוציאים.

מרכיבים את המנה:
שמים את האטריות בקערה.
מוסיפים את הטופו, בוק צוי, פטריות, סנו פיז ויוצקים מרק.
חוצים את הביצים ומניחים 2 חצאים.
מפזרים בצל ירוק, נבטים סינים טריים ואצות פריכות.
יוצקים טיפת שמן שומשום.

ובנימה אישית:
בתיאבון, אין על אוכל צמחוני!! צמחוניים לעד!!
שואל השאלה:
תבורך
שהילדים שלך יבורכו
שהנכדים שלך יבורכו
שהחתולים והכלבים שלך יבורכו
ושכל דבר שתגע בו מעתה ועד עולם יבורך
אנונימית
אממ אני לא בדיוק אישה, אבל תודה מקרב לב על המחמאות, אשמח אם תבורכי גם, את וכל משק ביתך!!! שכל מעשה ידייך יקצור פירות עשירים, מהם תוכלי גם להכין ראמן צמחוני:)
שואל השאלה:
כן סליחה תיקנתי! ותודה
אנונימית
חחח יום טוב ובתיאבון!!!
אני מת
אני בוכה מה זה השלל ברכות הזה
אמאמאמאמאמאמאממא מי שנתנה את המתכון של הראמן ראשונה! תבורכי כולכך אמא דיי תודהה חיפשתי שנים את זה
השאלה הכי טובה עד עכשיו תבורכיי י אני מתה להכין ראמן ואף פעם לא מצאתי מתכוןן
^^יואו חברים, אני זכר, לא נקבה!
יחד עם זאת האיחולים שווים הכל, רוצה גם?
אושר, עושר, שמחה ורינה. שלא תדעי עצב או כאב מימייך, שכל מה שתרצי יהיה בידייך, שראמן צמחוני ימלא את נחירייך..
בירכתי את שואלת השאלה^
אבל תודה גם לך תבורךך ךך
מה צריך
מרק 2 מנות
2 כפות שמן סומסום

3 שיני שום כתושות

1 כף גינג'ר טרי כתוש

3 גבעולי בצל ירוק חתוך לטבעות

1 כוס פטריות שיטאקה מיובשות קצוצות בלי הרגל

2 כפות כל מרכיב: רוטב סויה, משחת מיסו בהיר

1 כף חומץ אורז יפני או מירין

5-6 כוסות מים
איטריות
100 גרם איטריות שאתם אוהבים מבושלות עפי ההוראות שעל החבילה
קישוט
זר פטריות שימגי מבושלות

חופן עלי תרד

חופן בצל ירוק קצוץ

חופן גזר מגורד

50 גרם טופו קשה פרוס + מעט שמן סומסום
מה עושים
מרק
בסיר נונסטיק לחם שמן סומסום
להוסיף שום, גינג'ר ובצל ירוק ולערבב יחד ללא הפסקה 3-4 דקות
להוסיף את כל מרכיבי המרק כולל המים ולערבב (ללא הקישוטים)
להביא לרתיחה ולבשל על אש נמוכה 30 דקות ללא מכסה
לטעום ולהוסיף רוטב סויה על פי טעם אם יש צורך
קישוט והגשה
לחמם מעט שמן סומסום במחבת נונסטיק
להניח על השמן את פרוסות הטופו ולצרוב טוב כמה דקות
למלא קעריות במרק ולהוסיף אטריות
לקשט כל קערית בטופו צרוב ושאר מרכיבי הקישוט
להגיש חם
הערות והמרות:
את מרכיבי הקישוט אתם יכולים להחליף בכל קישוט אחר שאתם אוהבים
שימו לב שאת פטריות השימג'י יש לבשל 5 דקות במים רותחים לפני הגשה
אני לא ממליצה להחליף את אף אחד ממרכיבי המרק עצמו אם רוצים טעם יפני קרוב למקור
מרק ראמן מסורתי מבשלים 3-4 שעות, זה מתכון לממהרים
בהצלחה ❤
תודהה
שואל השאלה:
ברכות עלייך ועל משפחתך ועל משק ביתך ועל רכושך ועל הכל ^^
אנונימית
תודה כפרה
אנונימי
תודה גם לך בתאבון
היא ביקשה צימחוני
רוצה עוד אחד
שום דבר נגד אבל למה השאלה הזו בחמות...
כי זה אלוהי^
אני מתה מצחוק עשיתם לי את היום תודה לכם
לפעמים התשובות פה גורמות לי לחייך, תבורכו כולכם צדיקים!
חחח כלכך