התחברות הרשמה

רק אני חושבת שפטריות כמהין זה דוחה וסתם אוברייטד

12 באוגוסט 2022, 05:51
אוברייטדפטריות    
3 תשובות
לא טעמתי אבל אני מסכים איתך
I
זה טעים
ג
ג'ו_
יש לו "טעם נמכר" כביכול. אבל אני כן אוהבת את הטעם, כל אחד וטעמו:)
M
Miss Anxiety
באותו הנושא:
סליחה על השאלה הדוחה, אבל למישהי פה הייתה פעם פטריה וגינאלית?
רק אני חושבת שמקדונלדס זה דוחה?
רק אני חושבת שלהיות שמן זה דוחה ולא אסתטי?
כמה עולה פטריות כמהין?
קניית פטריות כמהין - איפה משיגים פטריות כמהין באיזור פתח-תקווה ואיך מבשלים אותן?
רק אני חושבת שקובי ודור מMKR מתנהגים ממש דוחה?
פעם טעמת פטריית כמהין?
רק אני חושבת שהתוכנית הישרדות היא דוחה ומגעילה וסתם מבוימת?
רק אני חושבת שזוגות קיצים זה פשוט דוחה?
איזה טעם יש לפטריות כמהין?
פטריות כמהין בנגב - האם יש עכשיו כמהין בנגב?