13 תשובות
מסכימה
ממש מעצבנים
גם אני מסכימה
הם ממש דוחים
לא..
אז..?
אחרונות?
לא אהבו
הן אחרונות
ממש לא מגיע להן לעוף רק בגלל שאנשים לא יודעים לפרגן
וואו עצוב אהבתי אותן דווקא היו חמודות
שואל השאלה:
זה לא סתם שהן אחרונות, הן אחרונות בהפרש של נקוגה מקובי ודור אחרי שהמעצבנים האלה נתנו להן 3 נקודות (!!!)
ומה שהן הכינו לא היה כזה נורא, אולי העיקרית הייתה לא טובה, וכנראה גם הקינוח, אבל זה עדיין לא 3
אנונימית
באמת? לא ראיתי עד הסוף
הן אחרונות?!
לא אהבו את הקינוח?
ועכשיו הן מקום אחרון והן כן השקיעו ולא הכינו בוריקה, זה כל אחד יודע
גם אני הייתי בשוק מהתנהגות שלהם
כאלו עדיף לעוף בכבוד ולפרגן למי שמגיע מאשר להתעקש להשאר בכוח במקום מי שבאמת מגיע לו ולצאת מניאקים ובררניים
מבאס.
שואל השאלה:
מאוד מבאס
אנונימית