16 תשובות
למה סיכון?
אנונימית
שואל השאלה:
כי הרבה מזוודות נאבדות לאחרונה
אנונימית
אם יש לך מקום בטרולי ואת לא תקני שם כלום אז תקחי טרולי
אם את לוקחת מזוודה שימי בתוכה איירטאג
שואל השאלה:
מה זה איירטאג?
אנונימית
תלוי מה מותר לך לקחת... בכל מקרה תקחי תיק גב ומה שעוד מרשה החברת תעופה
טסתי לא ממזמן, ולא הביאו לנו את המזוודות לחול איזה יומיים. וואלה סתם העלתי אותה לתא מטען, היא יכלה לעלות איתי.
אבל זה לא היה כזה נורא. הביאו לנו כל מה שקשור להגיינה ורחצה בשדה. ושילמו על כל הבגדים שקנינו באותם יומיים (כי לא היה לנו מה ללבוש). הרווחתי גינס ב400 שח

קיצר אם את מצליחה לדחוף הכל במזוודה קטנה, אז מעולה. אם לא אל תפחדי להביא גדולה
מפצים אותך על זה
אם את באמת צריכה מזוודה גדולה אז תקחי, מאמין שלא תהיה בעיה
אבל אם את יכולה להסתפק בטרולי מבחינת הדברים שאת לוקחת אז לכי על בטוח
שואל השאלה:
משם אני יוכל להביא עוד מזוודה כי המצב שם בשדה תעופה בסדר הבעיה זה פה
אנונימית
^איירטאג זה מוצר של אפל שעולה בארץ בסביבות 130 ואפשר לקשר אותו לטלפון וככה לראות את המיקום שלו
כשאת שמה את זה בתוך המזוודה את רואה את המיקום שלה דרך הטלפון
שואל השאלה:
איזה חברת תעופה טסת^^
אנונימית
שואל השאלה:
^^ זה רעיון כדי שזה לא יאבד אבל לא כדי שהדברים יגיעו...
אנונימית
לופטהנזה
זאת חברה של גרמניה בכלל
אם זה נאבד את פשוט פונה לחברת תעופה ומראה להם את המיקום של המזוודה והם ישר הולכים לחפש לך אותה
אה ובלי קשר אני טסתי החופש בערך 5 פעמים עם הרבה מזוודות ובכל פעם הם חזרו אליי בלי בעיה
שואל השאלה:
כיף לך
אנונימית
טסתי לפני איזה יומיים והמזוודה כן הגיעה למרות החרדה שהיא תאבד, עדיף לקחת מזוודה וטרולי ביחד (לשים בטרולי כמה בגדים למקרה שתאבד המזוודה)