7 תשובות
5
החדר טיפה ריק, אם תוסיפי כמה פריטים יהיה בהרבה יותר יפה
החדר טיפה ריק, אם תוסיפי כמה פריטים יהיה בהרבה יותר יפה
האמת שממש אהבתי. (8)
יש לו משהו פשוט ונעים, גם זה שהמיטה באמצע מתחת לחלון זה משהו ממש יפה שנותן אווירה נעימה בבוקר.
אם זה שלך אז תהני d:
יש לו משהו פשוט ונעים, גם זה שהמיטה באמצע מתחת לחלון זה משהו ממש יפה שנותן אווירה נעימה בבוקר.
אם זה שלך אז תהני d:
9 כי לא אהבתי את הפתקים לייד המונה ליזה
אנונימי
חמוד אבל יש כמה דברים שהייתי מוסיפה/משנה. הייתי מביאה לזה 7/10
שואל השאלה:
^^^^^אני לא אוהבת עמוס. כשזה נקי ומרווח זה יותר נוח לאסטטיות שלי
^^^^^אני לא אוהבת עמוס. כשזה נקי ומרווח זה יותר נוח לאסטטיות שלי
אנונימית
סבבה מה שטוב לך, חוץ מזה יפה
באותו הנושא: