12 תשובות
הייתי שמה את המפה אולי מעל המיטה ומעל השידה הייתי תולה מראה, אבל בגדול החדר יפה, אני אהבתי
מאוד יפה
נחמד
קצת ריק כזה
הייתי מוסיפה כמה פריטים
כן אבל זה ריק מידי
כן.
איך עיצבת?
כאילו איזו אפליקציה?
אני לא מתחברת אבל כן.
שואל השאלה:
זה אומר שהחדר שלי לא יפה?
אנונימית
וואי יפה
את יכולה לענות שואלת השאלה?
זה יפה...תנסי להוסיף כל מיני קישוטים ותמקמי את המפה יותר גבוה.
באותו הנושא: