4 תשובות
שאתם נפגשים נגיד בפעם החמישית כזוג אני ממליצה לספר שאת כבר סומכת עליו
אני לא חושבת שזה ממש ביג דיל לספר אבל אם זה חשוב לך תספרי
זה לא משהו שאת צריכה להצהיר או להחביא אם זה משתלב עם שיחה תספרי
כן כדאי אבל לא על ההתחלה