6 תשובות
שמעי, מצד אחד כן והוא אפילו מונע מחלות דם אצל נשים. מצד שני,לאנשים עם אנמיה זה רק גורע שמדממים כל חודש
אבל שורדים אז כנראה שהגוף יודכ מה הוא עושה
אבל שורדים אז כנראה שהגוף יודכ מה הוא עושה
שואל השאלה:
אז זה לא מסוכן?
אז זה לא מסוכן?
אנונימית
אם זה קורה זה לא מסוכן, אל תדאגי, הדם שיוצא אמור לצאת. הוא לוקח איתו לכלוכים, וגם הדם עצמו צריך לצאת.
הרחם שלך כל חודש מחדש בונה מקום לתינוק, זה בעיקר מורכב מסוג של עור כזה ממש רח והמון דם (הדם מזין את התינוק, מביא לו אוכל מים חמצן...)
ברגע שהרחם רואה שאין זרע, הוא כועס עלייך ומתחיל לכאוב, הכאבים באים מזה שהוא מתכווץ והכיווצים דוחפים את כל העור והדם החוצה, - זה המחזור.
ואחרי זה מתחיל שוב מעגל החיים :)
ברגע שהרחם רואה שאין זרע, הוא כועס עלייך ומתחיל לכאוב, הכאבים באים מזה שהוא מתכווץ והכיווצים דוחפים את כל העור והדם החוצה, - זה המחזור.
ואחרי זה מתחיל שוב מעגל החיים :)
שואל השאלה:
תודה על ההסברה
תודה על ההסברה
אנונימית
כן הוא צריך לצאת
הדם הזה זה המעטפת שהעובר אמור להיות בה וברגע שהגוף לא מקבל זרע אז הוא מפרק את הרקמה הזאת ומוציא אותה
וזה קורה כל חודש
אני לא ממש יודעת איך להסביר ניסיתי חח
הדם הזה זה המעטפת שהעובר אמור להיות בה וברגע שהגוף לא מקבל זרע אז הוא מפרק את הרקמה הזאת ומוציא אותה
וזה קורה כל חודש
אני לא ממש יודעת איך להסביר ניסיתי חח