5 תשובות
היא אפליקציה בגלקסי
באייפון לא
יש אפליקציה של סטיפס אבל רק לאנדרואיד
היא כן אפליקציה
שואל השאלה:
אוף צריך לעשות גם לאייפון
את יכולה להוסיף למסך הבית וזה מתפקד כמו אפליקציה