13 תשובות
אני אוכל רק את העוגייה
מכלום. לא אוהבת קרמבו
אבל אם הייתי חייבת לבחור אז הייתי משאירה את העוגייה לסוף כי היא הכי טעימה
אבל אם הייתי חייבת לבחור אז הייתי משאירה את העוגייה לסוף כי היא הכי טעימה
מהקרם
עוגיה
מהקצפת
דוחפת הכל לפה כי אני לא החלטית❤
דאמ שוב שמתי מאנונימי כי הייתי בטוחה שיהרגו אותי על זה ובסוף קיבלתי פלוסים.
דאמ שוב שמתי מאנונימי כי הייתי בטוחה שיהרגו אותי על זה ובסוף קיבלתי פלוסים.
אנונימית
קצפת ומי שמהעוגיה גם בטח שם חלב לפני הקורנפלקס
מהקצפת כמו כל בן אדם נורמלי
קצפת
מקפיאים אותו כמובן.
או מועכים. המוזרים יבינו
או מועכים. המוזרים יבינו
מהקרםם ברור
מ ה ע ו ג י ה
לא עפה על קרמבו אבל העוגיה הכי טעימה לא להתחיל מהעוגיה זה כמו להתחיל עם חלב לפני הקורנפלקס
באותו הנושא: