8 תשובות
מהעוגיה
מהשוקולד ואז זורקת את העוגיה לפח
מלמעלה יא מוזרים
מלמעלה למטה :)
מה יש לכם הכל ביחד לפה
שומרת במקפיא ומתחילה מהעוגיה
מהשוקולד
אבל במיקרוגל הכי טעים
אבל במיקרוגל הכי טעים
מהשוקולד
באותו הנושא: