5 תשובות
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה! 3>
סבבה תודה רבה! 3>
אנונימית
d=
המ.. את בטוחה שלא כתוב?
נשמע מוזר.
בכל מקרה בשביל כל הדברים האלה אני קניתי משקל של גרמים שאני אוכל לדעת.
אני יכול לשער שזה לא יותר מ 20 גרם שזה יוצא נדמה לי 77 קלוריות לפי מה שאמרת.
נשמע מוזר.
בכל מקרה בשביל כל הדברים האלה אני קניתי משקל של גרמים שאני אוכל לדעת.
אני יכול לשער שזה לא יותר מ 20 גרם שזה יוצא נדמה לי 77 קלוריות לפי מה שאמרת.
שואל השאלה:
כתוב של100 גרם יש 385 אבל לא כתוב כמה גרם הסוכריה
כתוב של100 גרם יש 385 אבל לא כתוב כמה גרם הסוכריה
אנונימית
אין לי שמץ. יש לך את העטיפה של זה?
באותו הנושא: