7 תשובות
כשתיהי הטעם שלהם.
עצוב אבל נכון
עצוב אבל נכון
כשתעברי צד...
מניסיון של חברה שלי
מניסיון של חברה שלי
אנונימית
עקרונית, זה הכל באיך שאת משדרת את עצמך לעולם. וחוק מרפי אומר שברגע שלא תרצי ותיהי תפוסה אז ישימו עליך חחח
אנונימי
הכל תלוי באופי והיופי
את בנאדם טוב?
יבוא אלייך..
את בנאדם טוב?
יבוא אלייך..
איך זה בדיוק עצוב?
חוק מרפי ממש לא אומר את זה וכל שאר התגובות פה משלות אותה באשליות. ברגע שיהיה לך "קלאס" יתחילו להתייחס אלייך או לשים עלייך
זה לא רק עניין של טעם במצבים רגילים זה ללא ספק משיכה מינית אבל זה לא הכל יש לך אישיות תחביבים ועוד מלא פקטורים שמשנים עניין של בן אדם
אישית אם את מחפשת זוגיות פשוט תרגישי חופשי לעשות את הצעד הראשון גם אם זה נוגד את הסטיגמות
אישית אם את מחפשת זוגיות פשוט תרגישי חופשי לעשות את הצעד הראשון גם אם זה נוגד את הסטיגמות
באותו הנושא: