12 תשובות
סוף סוף הוא עףף!!!!!
זהבה למיליון!!!!!!!!!!!!!!
אני גם לא מתה עליו, אבל הוא לא היחיד שעובר על החוקים ויש עוד אנשים שצריך להוציא אם רוצים להיות הוגנים (כן מוצדק לדעתי שהוציאו אותו אבל)
אנונימית
המשפט שהוא אמר לרמי מוקצן לגמרי ולא בסדר בכלל.
ורמי יותר טוב? כולם ראו איך הוא מתנהג ללינור ושהיא אמרה לו שיסלח ליהודה הוא אמר לה שאם היא תהיה חברה שלו הוא לא ידבר איתה
הוא כאילו עושה חרם
שואל השאלה:
מה זה השטויות האלה
מה זה הוא לא היחידה שעובר על החוקים? הם לא סתם העיפו אותו כי בא להם, כנראה שקרה משהו מוגזם, ויש להם חוקים , אז מי שיעבור עת החוקים יעוף, לא עשו לא סתם דווקא
אנונימית
אני לא חושבת שהכעס על זה שהעיפו אותו
הכעס זה על זה שהעיפו רק אותו ואת רמי לא אף על פי שעבר על המון חוקים והתבטא בצורה מזעזעת כלפי יהודה מאחורי הגב המון פעמים.
שואל השאלה:
אני מסכימה שרמי הוא חרא, אבל כניראה שפשוט מבחינת החוקים של התוכנית, הוא פשוט לא עבר אותם
אנונימית
ונדבר על זה שהאח הגדול עצמו עבר על החוקים?
אני מסכימה איתך אבל ההפקה משאירה שם גם מישהו אלים עוד יותר (רמי) וזה הפקה של מטומטמים
שואל השאלה:
כן אבל כבר ידוע שהאח הגדול זה מטומטם
ונכון גם לדעתי זה ממש לא בסדר שנתנו לגל ולליאור לחזור וממש לשבת ולדבר עם הדיירים שיש להם מידע מבחוץ
כאילו זה ממש לא פייר שרק בגלל שצופים אהבו אותם, הם החזירו אותם לתוכנית
אנונימית
ההתנהגות של יהודה מגעילה ונוראית הוא בן אדם אלים ולא בסדר וכך גם רמי אבל אין להם על מה להעיף אותו כי הוא לא הרים יד לעומת יהודה
ותקשיבי שגל כמה שההתנהגות שלה הייתה מגעילה היא לגמרי הכניסה מלא שמחת חיים לבית אם זה משחקים או צחוקים או שירים או ריקודים בלעדיה הם מאוד משעממים