5 תשובות
מה יש לנחם פה? זה לא שמישהו מת.
אוכלת גלידה או סופלה שוקולד
ארטיק גלידה משהו שאת לא עושה כל יום.
לכי להיתקלח תנוחי באמבטיה ואם באלך לבוא לפרטי
יוא אני לא נושמת עשיתם לי מינוס. זה לא מזיז מתי תבינו שהמינוסים לא עושים שום דבר.