11 תשובות
אין טעם לישון
אפשר להישאר ערה.
אבל את יכולה גם סתם לשכב במיטה
ולנסות להרדם או סתם לנוח.
אם תלכי לישון עכשיו ותקומו בחמש את תהיי עוד יותר עייפה, תאמיני לי.
אנונימית
^ תקומי*
אז לשים מוזיקה של sleeping וזה ממש עוזר
עוד שעה בערך חמש, גם שעה זה כלום ולא תצליחי לתפקד
עדיף להשאר ערה כי אז יש מצב שלא תתעוררי
שואל השאלה:
אז מה אני עושהה
אנונימית
נשארת ערה ושורדת
אין ברירה
תשארי ערה
שואל השאלה:
אם אני אשאר ערה אני לא אתפקד בעבודה
אנונימית
לא להרדם פשות להישאר ערה:)