4 תשובות
11 בבוקר
שואל השאלה:
אני יוצאת סתומה אני יודעת
אני יוצאת סתומה אני יודעת
שואל השאלה:
אבל החלון סגור
אבל החלון סגור
את עדיין תהיי עייפה, למוח שלנו יש תחושת זמן ואת צריכה לישון למשל ב10 ולהתעורר ב7 או 8 אז גם אם תשני 15 שעות את עדיין תהיי עייפה כי המוח שלנו לא מרוכז בגלל האור של השמש זה למה צריך לישון בחושך
באותו הנושא: