התחברות הרשמה

בדיס אם אני שמה את הסימן שלא מחוברת עדיין אנשים יכולים לראות אם אני מחוברת או לא ?

10 באוגוסט 2022, 01:49
discord    
4 תשובות
אבל למה לשים זה כמו לא לשים את הווי כחול בווצאפ זה סתם מעצבן
ה
הכיסא
לא יכולים
ש
שלכם ילדת החצ'פורי❤
לא
ל
לא יודעת מה לכתוב פהה
לא
ה
הכיסא
באותו הנושא:
אתם מתביישים להכנס לאנשים בדיס ?
אנשים שמבינים בדיס טוב!
אנשים מה השם שלכם בדיס?
הגיוני שעכשיו חסמתי מישהי וזה מראה לי עדיין את הסימן שהיא מחוברת?
אנשים שיש להם שרתים בדיס
יש דרך לחסום אנשים בדיס?
מה לעשות אם אנשים בשרתים בדיס יורדים עלי בגלל הגיל, ואני רק רוצה למצוא חברים?
יש אפשרות להוריד את הסימן הירוק באינסטגרם שמראה שאני מחוברת?אני לא יכולה ככה לסנן אנשים
איך להכיר אנשים בדיס?
הגעתי למצב שאין לי עם מי לדבר לא רק במציאות גם כאן גם בדיס שזה מוזר תמיד מדברת עם אנשים בדיס ובכללי בכל...
אנשים שחסמתי עדיין יכולים לראות אם אני מחוברת??