19 תשובות
מאודד, וזה ממש מבאס כי זה נראה כל כך כיף לדבר עם אנשים שם :/
אנונימית
שואל השאלה:
?
אנונימית
שואל השאלה:
בא לי להכנס שם לאנשים וזה ואני מתביישת
אנונימית
אם את ביישנית ורגישה עדיף שלא תדברי עם זרים בדיס כי את תותקפי שם הרבה.
יקללו אותך, ירדו עלייך, יקראו לך טרול כי הם בחיים לא דיברו עם בת, יטרידו אותך...
אני לפעמים נכנסת לשיחות עם זזרים וזה סתם מעפן, אבל אני אומרת לעצמי לפני "אוקיי עכשיו את הולכת לדבר עם אנשים מאוד טיפשים שרק רוצים להציק לך אז אם הם אומרים משהו מעליב אין מה להפגע."
תזרמי עם זה, הם לא מכירים אותך בכלל ואם הם יראו אותך במציאות הם לא ידעו שזאת את :)
שואל השאלה:
רגישה פחות אני פשוט אין לי מה להגיד אבל אם אני אריב שם הם לא ירצו להכנס שוב חח
אנונימית
וואו מהה
בחיים לא נכנסתי סתם ככה מתוך ביישנות אבל לא חשבתי שזה מה שקורה.. אני ממש שמחה שלא נכנסתי , הייתי נפגעת מאוד אם כך...
אנונימית
פעם גם אני הייתי כזאת ואז אמונג אס יצא והתחלתי לשחק עם בני דודים שלי בדיס יהיה לי סופר כיף אז החלטתי לנסות וזה ממש סבבה
אנונימית
לא יודע זה הכי לריב לריב עם אנשים שאתה לא מכיר בלי השלכות
ברגע שאת מרגישה לא נעים/לא כיף לך את יכולה פשוט לצאת מהשיחה
אנונימית
לא עם בני דודים וואי, אני מדברת על שרתים גדולים שיש שם שיחות שכל אחד יכול להכנס...
legends never die^
לא הבנת, התכוונתי שהתחלתי לשחק איתם ואהבתי את הקונספט אז עברתי לשרתים גדולים ושיחקתי עם עוד אנשים
אנונימית
חח צודק
יש מלא כאלה, בעיקר בנות לצערי.
מה קונספט, אתם בשיחה. זה לא משהו חדש כבר עשרות שנים.
כאילו חשבתי שאשמע דבילי לדבר עם אנשים בזמן שאני משחקת ואולי יקרה משהו דבילי ברקע או משהו ולא רציתי לשחק ואז שיחקתי איתם וראיתי שזה דווקא די כיף אז ניסיתי עם אנשים אחרים
אנונימית
כל הקטע במשחקי וידאו אונליין זה לדבר עם הטים שלך, פשוט עזבי...
כשרק התחלתי להשתמש בדיסקורד לפני 3 שנים כן.
עכשיו בכלל לא
יש מלא טוקסיקים בדיסקורד ופעם הייתי ממש נעלבת מהם, היום אני צוחקת עליהם בשיחה על כמה שהם מסכנים