25 תשובות
ממש לא
הוא נראה רב?
לא. ברור שהוא לא.
לחחח ממש לא, שונאים אותו.
לאלא
הוא לא רב זה סתם חרטא
שואל השאלה:
אני אוהב את הממים בערוץ הטלגרם שלך
אנונימי
שואל השאלה:
הוא הרב האהוב עליי, ואני לא דתי.
אנונימי
שואל השאלה:
^הוא מטיף, כמו הנביאים בתנ"ך
אנונימי
שואל השאלה:
ובחורות נועדו *כדי* שיסתכלו עליהן אחי.
אנונימי
שואל השאלה:
אני מגדיר את עצמי כ'דתי לייט'
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני טרול אם אפילו לא נעצתי (מ.ל.ל)
אחי, בגללן גורשנו מגן עדן - המעט שהן יכולות לפצות ע"כ, זה להחצין מיניות ולהיות נשמעות לגבר.
אנונימי
שואל השאלה:
עזוב אותך שטויות, זה לא כייף
אנונימי
מה עובר על אנשים בעולם
שואל השאלה:
^מה אתה רוצה, אפילו כשיש גבר אחד שמוכן להיות לוביסט של האמת, של הציבור - אתה גם מתלונן?
סירסו אותך?
אנונימי
שואל השאלה:
יש עוד פעילים בסדר גודל שלו, אבל הוא פונה לציבור הדתי והמסורתי.
אנונימי
אולי רב עם הבנות. עושה את ההפך ממה שמנחה אותנו יהודות.
אנונימי
^^ למה מי צריך "פעילים" כמוהו? למה זה "פעילויות" כאלה מקדשות שם שמים?
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי - אז אתה לא מבין בבנות וביהדות, מבחינתי הוא ייצוג ראוי לקהילה הגברית-יהודית.
אנונימי
שואל השאלה:
אקטיביזם גברי, הוא לוחם למען זכויות הגבר במרחב הציבורי.
הוא ישנה את חוקי האונס - כבר לא יהיו עלילות שקר על אונס.
הוא יטפל בדפלציית הנשים בישראל, ע"י יבוא מאסיבי של נשים (14-20) ממזרח אירופה ומדרום אמריקה
הוא יהפוך את הזנות לחוקית, ויבטל את החוק השערורייתי שמפליל צרכנים.
אנונימי
אני רוצה להאמין שאתה טרול.

לשאלה, אין לי מושג מיהו, ואני חרדי.
שואל השאלה:
יש גם חזון להפוך את שירותי המין למחירים מפוקחים
אבל לא היום
אנונימי
שואל השאלה:
אתה מעדיף להאמין שאני טרול, מאשר עוד איש שנלחם על הזכויות שלו?
אנונימי
מא מבין ביהדות לא יאמר שבנות נועדו כדי להתסלכ עליהן, שזה לאו גמור של "ולא תתורו".

וגם זנות אסורה מן התורה.

אז מה מה אתה רוצה?
אנונימי
חחח מזה לא
לא. הוא אדם שאנחנו מרחמים עליו