9 תשובות
אני לא כלכך אתחבר למישהי ביישנית כי רוב הסיכויים שלא נדבר כלכך אבל גם לא למישהי הכי חברותית כי אני גם אחשוב שאין מצב שהיא תרצה לדבר איתי אם יש לה כזה הרבה חברים
תכלס הייתי מעדיף את השנייה
1
אנונימי