18 תשובות
עבודה שאני לא אוהבת
שאני אוהבת
עבודה שאני לא אוהבת.
הראשון.
הפחד הכי גדול שלי זה לעבוד בעבודה שאני לא אוהבת.
מן הסתם עבודה של 20 אלף
עבודה שאני אוהבת
מה הטעם כל החיים להתבאס בבוקר ולקרוע את התחת בשביל 20 אלף?
וואלה קשוח ניראלי בעבודה שאני לא אוהבת תלוי במצב הכלכלי שלי כי אם הוא לא טוב ואני צריכה עבודה זמנית שתכניס טוב אז את העבודה שאני לא מתחברת אבל אם משהו להרבה שמן ואני לא לחוצה בכסף אז כנראה שאת העבודה שאני יותר אוהבת
עבודה שאני אוהבת ולהרוויח משכורת סבירה, אפשר להתפרנס מזה יפה ואני רוצה להנות ממה שאני אעבוד בו.
20 אלף כי אז גם אוכל לעשות דברים שאוהב אחרי העבודה
עבודה שאני אוהב שמקבלים בה 20 אלף
הראשונה
האופציה הראשונה חד משמעית.
הראשון
אם אני לא אוהב משהו יהיה לי קשה לעשות אותו
עבודה שאני לא אוהבת
אם אתם עובדים בעבודה של 20 אלף ואם קצת מאמץ כספי שמושקע נכון אתם יכולים לצאת משוק העבודה תוך כמה שנים בודדות, בניגוד לעבודה שאתם אוהבים שתצטרכו להיתקע איתה במשך כל בחיים
עבודה שאני אוהבת, מה שווה לקום כל בוקר לעבודה שלא כיף בה, עם הזמן זה מכניס לדיכאונות ולחוסר טעם בחיים
A~Z
ממש תלוי נגיד למשפחה והכל צף הייתי לוקחת את העבודה של העשרים אלף אבל נגיד לעצמי או לזוג (או בחירה לנצח) הייתי בוחרת בעבודה שאני אוהבת חלוםם