6 תשובות
היא אמרה לך שזה בסדר הרבה פעמים אז כנראה שזה לא כלכך הזיז לה, אם את עדיין לא בטוחה תדברי איתה עוד פעם
אני חושבת שאם היא אמרה שזה בסדר,זה בסדר.
חוץ מזה,לא עשית את זה כוונה לפגוע בה או בכוונה להוציא אותה מהארון ואני בטוחה שהיא יודעת את זה ומבינה שקרתה טעות...
חבל לאבד חברה בגלל טעות קטנה, ממליצה לך לחזור לדבר איתה..
חוץ מזה,לא עשית את זה כוונה לפגוע בה או בכוונה להוציא אותה מהארון ואני בטוחה שהיא יודעת את זה ומבינה שקרתה טעות...
חבל לאבד חברה בגלל טעות קטנה, ממליצה לך לחזור לדבר איתה..
מזלך שהיא לא מכירה את חברה שלך
היא סתם ילדה מוזרה כולה ילדה בת 15 שלא יודעת עדיין מה היא רוצה מעצמה בחיים
אז תחזרי אותה לארון מה הבעיה
אנונימי
למה שתשנא
באותו הנושא: