4 תשובות
לא עשית את זה בכוונה אנשים עושים טעויות ואם הוא כבר לא בכיתה שלכם אין לך מה להרגיש רע עם זה
הוא עדיין בבית ספר שלך?
אנונימי
שואל השאלה:
לא, עבר לפני שנתיים
אנונימית