5 תשובות
לרוב יש כפתור של חזרה אחורה או משהו כזה..
אם יש לך אייפון תשקשקי את הטלפון ואז ישאל אם לבטל הקלדה , תנסי
אוי איזה באסה
אני מאוד מזדהה עם המצב שלך. זה קרה לי אינספור פעמים שכתבתי משהו ארוך או מושקע ואז שכחתי לשמור/מחקתי/ נכבה לי הטלפון וכו'. וכן, זה ממש מבאס.
אם העתקת את זה את יכולה לבדוק בהיסטוריית העתקה.
אני לא יודעת באיזה סוג של פתקים את משתמשת, אבל אולי יש שם אפשרות לבטל פעולות(?)
אם העתקת את זה את יכולה לבדוק בהיסטוריית העתקה.
אני לא יודעת באיזה סוג של פתקים את משתמשת, אבל אולי יש שם אפשרות לבטל פעולות(?)
טיפ-
אם את יודעת שתכתבי משהו ארוך או מושקע תורידי דוקס לטלפון ותעתיקי לשם את מה שאת כותבת ורק אז תמשיכי לכתוב.
זה שומר את כל מה שאת כותבת בצורה אוטומטית, וגם אם את מוחקת את זה בטעות את יכולה לבטל את הפעולות כמה שאת רוצה.
אם את יודעת שתכתבי משהו ארוך או מושקע תורידי דוקס לטלפון ותעתיקי לשם את מה שאת כותבת ורק אז תמשיכי לכתוב.
זה שומר את כל מה שאת כותבת בצורה אוטומטית, וגם אם את מוחקת את זה בטעות את יכולה לבטל את הפעולות כמה שאת רוצה.
באותו הנושא: