15 תשובות
כן
לא
וואלה לא,
אני חושבת שזה תקופות שונות בחיים במיוחד בגילאים האלה.
אני חושבת שזה תקופות שונות בחיים במיוחד בגילאים האלה.
זה אחלה
אנונימית
כן .
כן
לא אם זה היה בת 16 ובן 18 זה בסדר... 14 זה קטן מידי לזוגיות
בכללי 14 זה לא גיל לזוגיות, בטח שלא עם בן 16
מה נסגר עם השאלות האלו אם אתם בסדר אם זה ואם ההורים גם אז תעשו מה שאתם רוצים
אנונימית
כן זה סבבה אם אתם אוהבים אחד את השני
לכל הבנות 14 שנעלבות כאן חמודות גיל 14 זה לא גיל לזוגיות זה הגיל להיות עם חברות שלכם לא במערכת זוגית ויחסים אינטמים
^מסכים
לא
כן.
תאמת שאין לי מושג מה להגיד לך
באותו הנושא: