17 תשובות
את צעירה מידי לחבר
אנונימי
לא
כן
לדעתי כן
לא
אנונימי
הגיל טיפה שנוי למחלוקת וחוץ מזה הרמה של הבגרות והתעסוקות בגילאים האלה ממש שונים וחבל כי באיזשהו שלב את תביני שביגרת את עצמך כדי להתאים למערכת יחסים מה שאת לא אמורה לעשות וגם אם טוב לכם ביחד יכול להיות שהמרחק בגילאים ישפיע
מי זה הבן זוג שלך מה הוא פדופיל
תשמעי תדברו על זה קצת אם זה לא משנה לכם
למרות שתכלס זכה חבר שלך
הלוואי עליי להיות במקומו
למרות שיש לי חברה
היי גם היא בת 14
כן ברור
שה אפילו מדויק הפרש שנתיים.
אבל לדעתי, לא יודע כמה זה כדאי בגיל הזה
אבל לדעתי, לא יודע כמה זה כדאי בגיל הזה
כן, ברור.
באותו הנושא: