אוקיי ככה אני לא בן אדם שבדרך כלל כותב דברים כאלה אבל יש לי 2 חברים ממש קרובים עכשיו אנחנו כל יום משחקים במחשב ומדברים שיחות וידאו ועושים צחוקים קיצור אבל לאחרונה משהו קורה 2 החברים האלה תמיד נפגשים אחד עם השני ושאני רוצה לבוא הם תמיד ממציאים תירוצים נגיד נקרא להם שלומי ועומר סתם סיטואציה שלומי בא לבית של עומר ואם אני מבקש לבוא אז עומר אומר לי לא כי יש שיפוצים ושלומי בא רק בגלל שאין לו אף אחד בבית וזה תמיד ככה רק פעם ב.. אני בא ועוד משהו הם תמיד רבים בשיחות שאני נמצא בהם אבל תמיד נפגשים ביחד יכול להיות שהם עושים את זה דווקא אני כבר לא יודע מה לעשות תודה אם אתם קוראים את זה סתם רציתי לפרוק משהו אל תדאגו אני עדיין שמח וכל זה פשוט אני עצבני עליהם כל כך הם חברים אמיתיים או לא?