11 תשובות
גם זה יעבור
זמן מרפא את הכל, הוא מרפא את הכל, אם לא הכל את הרוב וגם זה יעבור
בינתיים.. שים תראש על דיונה, באוזניות תדיסק של טונה

דברים הולכים להשתנות
כי עדיף למות עם מינוס מלחיות סתם בכאילו
משבר זה מתנה מאלוהים
בן אדם שוקע רק כדי למצוא אצלו תכוח

היי בייב
אל תפחדי מהמרחק מה שיהיה יהיה טוב
אם זה כואב, אז זה כואב
בעצם פאק איט בת ****
גם זה יעבור
לפעמים צריך ללכת גם כשלא רואים לאן" -רוק 30
זמן מרפא את הכל, הוא מרפא את הכל, אם לא הכל את הרוב, וגם זה יעבור.

אם בא לך לעוף אל תביטי למטה

ואת כל השיר יא2
אנונימית
שיט את כל כך יפה אני שוכח לאפר
תודה לאל אני לא עוד רובוט שתלמדו אותו לקרוא פקודות
יא2
"השארת את תושבי העיר עם סימנים כחולים כמו שהיו לך בימים פחות קלים"
כמה זה נורמלי ככה זה משוגע
לפעמים צריך ללכת גם כשלא רואים לאן- רוק 30
שיט את כלכך יפה אני שוכח לאפר
יותר מידי מה להפסיד
יותר מידי מי לאכזב
המון המון אי ודאות
עם זאתי שאני אוהב
אנ'לא יודע איך בוכים
או מה בכלל הולך בפנים
יותר מידי דברים צפים
בדיוק בזמן הלא מתאים
אז נבהלתי
וקיבלתי
סחרחורת
לא הבנתי
מה איתי? מה כואב?
ולמה אני במקום
והכל מסתובב?