6 תשובות
אני ממש אוהבת
אני ממש אהבתי אותוט
אני אוהבת ת ת ת
מעולה, כמו שאר השירים וכמו שאר האלבום.
(הייתה תקופה שחרשתי עליו בטירוף, כרגע קצת פחות שומע אותו, אבל עדיין אוהב מאוד, מן הסתם.)
(הייתה תקופה שחרשתי עליו בטירוף, כרגע קצת פחות שומע אותו, אבל עדיין אוהב מאוד, מן הסתם.)
אני מאוד אוהבת אותוווו
אני אוהב ממש אבל השיר הזה והאלבום הזה פחות טובים מהאלבומים הקודמים
באותו הנושא: