3 תשובות
תגידי לו את מה שאת מרגישה^, למה את רוצה שתחזרו.
מה שאת מרגישה
אם אין לך סיבות אז אל תגידי
הוא רוצה לחזור. אם את מוכנה לשקול, זה התפקיד,שלו לשכנע. הוא מציג את זה כאילו את מבקשת לחזור והוא ישקול.זה לא נדמע טוב. לא אדם מפותח רגשית או מכבד. אני לא הייתי חוזר לדבר כזה. בטח שלא משתף פעולה עם המניפולציות האלה. הוא רוצה לחזור וחלש מכדי להודות.