16 תשובות
אחותי אני חושבת שמשהו צריך לומר לך את זה ולהיות אמיתי איתך.
נפרדתם, זה לא סתם קרה, אני יודעת שאת אוהבת אותו אבל לפעמים פשוט צריך לשחרר, כן גם אנשים שאוהבים וגם אהבה.
תחשבי על זה שגם אם נניח תחזרו, זה לא יחזור להיות אותו הדבר אחרי הפרידה.
בכללי זה לא טוב להיות אובססיבים.
יש עוד הרבה דגים בים.
נפרדתם, זה לא סתם קרה, אני יודעת שאת אוהבת אותו אבל לפעמים פשוט צריך לשחרר, כן גם אנשים שאוהבים וגם אהבה.
תחשבי על זה שגם אם נניח תחזרו, זה לא יחזור להיות אותו הדבר אחרי הפרידה.
בכללי זה לא טוב להיות אובססיבים.
יש עוד הרבה דגים בים.
אנונימית
תראי, נפרדתם.
אני חושב שאם נפרדתם יש סיבה לזה.
אבל, כפי שציינת שהחסרת בפרטים ואין לנו את כל המידע הנדרש בשביל לייעץ לך, אם אתם עדיין אוהבים אז שום דבר לא יעצור אותכם.
בכל מקרה זה לא היה מה ששאלת, את שאלת משהו אחר.
את רוצה להראות לו שאת שלו? תגידי לו את זה.
תעלי סטורי שמישהו רוצה אותך וסירבת לו כי יש מישהו אחר שאת אוהבת, הוא יבין לבד שזה הוא.
תתקשרי אליו ותשאלי אותו מה איתו, על הדרך תנסי להזכיר לו את התקופות הטובות שלכם.
אני חושב שאם נפרדתם יש סיבה לזה.
אבל, כפי שציינת שהחסרת בפרטים ואין לנו את כל המידע הנדרש בשביל לייעץ לך, אם אתם עדיין אוהבים אז שום דבר לא יעצור אותכם.
בכל מקרה זה לא היה מה ששאלת, את שאלת משהו אחר.
את רוצה להראות לו שאת שלו? תגידי לו את זה.
תעלי סטורי שמישהו רוצה אותך וסירבת לו כי יש מישהו אחר שאת אוהבת, הוא יבין לבד שזה הוא.
תתקשרי אליו ותשאלי אותו מה איתו, על הדרך תנסי להזכיר לו את התקופות הטובות שלכם.
ערוץ הבידור ממש
לול סליחה אבל זה כמו אופרת סבון
תקשיבי אולי כדאי שפשוט תעשי מהלך נועז ותגידי לו את זה בפנים.
לול סליחה אבל זה כמו אופרת סבון
תקשיבי אולי כדאי שפשוט תעשי מהלך נועז ותגידי לו את זה בפנים.
אנונימית
אבל מה הסיבות כולם במתח
וואיוואי ממש ווטפאד
ונראלי תספרי לו את זה...
ונראלי תספרי לו את זה...
תשחררי
תשמעי גם אם אתם מאוהבים וכל זה את צריכה להמשיך הלאה אתם לא יכולים להיות ביחד מאיזו סיבה אז תפסיקי להתקע עליו ותפתחי לעולם יש עוד בחורים
חוץ מזה עשית טעות די גדולה ויכול להיות שבגלל זה ירד לו ממך תחשבי שיכול להיות שעבר לו אז גם את צריכה להמשיך
תשמעי גם אם אתם מאוהבים וכל זה את צריכה להמשיך הלאה אתם לא יכולים להיות ביחד מאיזו סיבה אז תפסיקי להתקע עליו ותפתחי לעולם יש עוד בחורים
חוץ מזה עשית טעות די גדולה ויכול להיות שבגלל זה ירד לו ממך תחשבי שיכול להיות שעבר לו אז גם את צריכה להמשיך
אנונימית
תגידי לו שאת לא מוכנה לוותר על הקשר הזה ושאם הוא רוצה אז שתנסו שוב למרות הכל כי אם אתם באמת מאוהבים שום דבר לא יעמוד בדרך שלכם
אנונימית
תגידי לו פעם אחרונה שאת רוצה להיות איתו ותסבירי, אבל אם אחרי הפעם הזאת הוא לא רוצה זוגיות איתך פשוט תשחררי
כם לא תשחררי זה פשוט יכאב לך יותר ויותר
אל תדאגי יש הרבה דגים בים!!
כם לא תשחררי זה פשוט יכאב לך יותר ויותר
אל תדאגי יש הרבה דגים בים!!
אנונימית
אל תקשיבי להם אחותי
אל תשחררי זה לא נשמע סתם זוגיות
תנסו לתת צאנס אחרון לקשר הזה
אחר כך את ככ תתחרטי עלזה שלא עשית כלופ ויהיה מאוחר מדי
אנחנו מתחרטים על דברים שלא עשינו
אל תשחררי זה לא נשמע סתם זוגיות
תנסו לתת צאנס אחרון לקשר הזה
אחר כך את ככ תתחרטי עלזה שלא עשית כלופ ויהיה מאוחר מדי
אנחנו מתחרטים על דברים שלא עשינו
ואוו אני לא מכירה את ההרגשה ואני לא יודעת איך לעזור לך אבל אני מקווה שבסוף זה יסתדר
לינוי???
רמת אמינות שקראתי הכל .
אני הבן של אמא שלי
אני הבן של אמא שלי
וואי אני מזדהה איתך בטירוף וזה המצב הכי קשה בעולם אבל אני יכולה להגיד לך שתעשי הפרדה בין מה הלב שלך רוצה למה שאת באמת צריכה!! וזה הכי קשה בעולם אבל זה נשמע שאתם הייתם צריכים להיפרד כנראה...
למה נפרדתם?
מרחק?
ההורים לא מרשים?
בגידה?
למהההההההההההה ??????????????????????
מרחק?
ההורים לא מרשים?
בגידה?
למהההההההההההה ??????????????????????
אנונימית
את ממש מוזמנת לדבר איתיי בפרטי... בעיקרון נפרדנו מסיבות לא ברורות ממש, ועדין שנינו אוהבים אחד את השני...
אני שמעתי ממלא שזה טעות לחזור לאקס
אל תנסי להרשים אותו.. בסופו של דבר מישהו יאהב אותך בדיוק כמו שאת.
את תמצאי את האחד שלך.
אל תנסי להרשים אותו.. בסופו של דבר מישהו יאהב אותך בדיוק כמו שאת.
את תמצאי את האחד שלך.
באותו הנושא: