5 תשובות
זה לא רק פה, זה בכללי בכל מקום. אין פה משהו מיוחד, זאת מחשב מאוד מקובעת.
לבני אדם קשה לקבל ביקורת.
ואתר כמו סטיפס בדרך כלל ה"ביקורת" מגיעה ממישהו שמההתחלה בא להתנגח, אז לא נותנים לו גם את הסיפוק מהחלק הקטן שבו הוא צודק.
וואי באמת שכן אנשים פה נעלבים מכל דבר קטן
גם כשאומרים משהו על זמרים שאוהבים ישר מתחילים להתגונן או לתקוף בחזרה
אנונימית
ומי אמר שאני מזלזלת?
אנונימית
אנשים לא קולטים שאנחנו חיים במציאות אחת עם ריבוי דעות, ולא במציאות אוטופית עם אמת אבסולוטית שכולם מחזיקים בה. זה הגיוני לגמרי שיהיו דעות שונות לכל אחד. לכן לא אכפת לי משמאלנים קיצוניים או מהמעריצים המוגזמים של ביבי. וככה גם לגבי טבעונים, קרניבורים, מתנחלים, ערבים. להכל יש מקום בעיני. כל התופעות האלו קיימות כדי שהיקום יוכל להמשיך לפעול בהרמוניה מטורפת, אם לא היה כזה ריבוי דעות כנראה שהייתה בעיה חמורה פה.