10 תשובות
כן זה ממש סבבה
לא כי את סיון 100 וקיבלת 78
שואל השאלה:
חחח אוף קשה להגיע ל100 בחמש
חחח אוף קשה להגיע ל100 בחמש
תשני את השם לסיון78
שואל השאלה:
דיי גם ככה קשה לי עם הציון ):
דיי גם ככה קשה לי עם הציון ):
כן ממש סבבה כל הכבוד
שואל השאלה:
ישש תודה
ישש תודה
מעולה
כן, זה מעולה בעיקר שזה 5 יח"ל.
תגשי שוב לשלושת השאלונים בחורף, תנסי.
באותו הנושא: