12 תשובות
לא מה זה ישנה לך כבר
ממש לא אין לך למה..חבל על המאמץ זה ציון מושלם
נשמע שאין לך מה להפסיד, מקסימום יעלה לך הציון. לך על זה.
כן, לe לא צריך ללמוד והוא קל
אין סיבה לא לגשת עושים את השאלון די מהר ואין מה להפסיד

אני גם על 99 הייתי ניגש שוב אם המגן היה 100
שואל השאלה:
זהו שהם פשוט דפקו אותי במגן בי"א
הם נתנו לי מגן 96 ב e אז אני יכול לשפר הכי הרבה ל 99 סופי
וזאת באמת בגרות של שעה מקסימום אז אין ככ מה להפסיד בכל מקרה
אנונימי
אני על מגן 98 שהציון המקסימלי שיכול להיות לי זה 99.4 שזה יעוגל ל99 ולא ל100 בגלל 0.1 חחח
שואל השאלה:
חחחחח ככה זה אצלי ב g
קיבלתי במועד חורף 99 והמגן 100 אז יוצא 99.3
אנונימי
לדעתי תנסה לגשת שוב, ככה לא תתאכזב מעצמך שלא ניסית. ושאפו על הציון המדהים :) יום לפני הבגרות תבקש מהמורה שלך לאנגלית לעלות את ציון המגן, ואם לא יסכים, תפנה למנהל/ת בית הספר ותבקש שיעלו לך. מניסיון העלו לי שהמורה לא רצה והמנהלת העלתה.
לך בשביל הצחוקים
שואל השאלה:
סתבי
אפשר לשנות מגן? אמרו לי שאין סיכוי
ותודה
אנונימי
אני קיבלתי 93 סופי ב- e שנה שעברה ולא ניגשתי שוב בחורף האחרון ואני גם לא מתכוון לגשת למועד הקרוב (לא נרשמתי אליו בכלל). תעשה מה שאתה רוצה, אני אישית לא מוכן לבזבז על זה עצבים כשזה יעלה לי בקושי נקודה אחת בסופי סופי במקרה הכי טוב.
אפשר לשנות. יום לפני הבגרות תלכי למנהל/ת בית הספר ותבקשי ממנה שתעלה לך את הציון מגן.