34 תשובות
לא כולם רוצים שלום חלק רוצים להראות שהם יכולים להיות יותר חזקים מלהתפשר על שלום.
אולי ביום יפה...
אי אפשר לעשות שלום עם טרוריסטים
כי מחבל מקומו בקבר
כי בני אדם אגואיסטים, הם רוצים שהכל אהיה שלהם
איזה כבוד, פרח.
כי דאגו שהמערכת תהיה בנויה בלופ, אם תסתכלי קצת יותר מהצד ומלמעלה על המציאות פה, את תשימי לב שהמציאות דומה להרבה מדינות שבהם הבריטים שלטו ואז "עזבו"
הערבים הגיעו בכלל מירדן, הגיעו כי היו חמים על היהודיות שלנו
אי אפשר לעשות שלום עם אנשים שלא רוצים שלום
כי הם רוצים את כל הארץ ושכל היהודים יעופן או ימות , חיים בסרט
תקראי על השיר imagine של ג'ון לנון הוא שר על הנושא הזה
כי יש אנשים צבועים
אנונימי
המנהיגים משני הצדדים לא רוצים שלום כי האינטרסים שלהם יותר חשובים להם מהאזרחים.
אין שלום כי אנשים בורים
אנונימי
השמאל כבר גרר אותנו מחוץ לכדור, כבר שכחנו מה זה להיות יהודים, חלק כבר חושבים שאם נחזור לאירופה יקבלו אותנו כמתנות, השמאל תמיד מדבר על שלום אך הוא מסתכל רק על הדרך " איך להיפטר מהערבים " בצורה שהם יהיו מרוצים, אבל הערבים לא רוצים שיפטרו מהם והם בטח שלא יהיו מרוצים וירצו שלום עם יהודים כובשים
כי לא כולם רוצים את השלום הזה, יש מליון חילוקי דעות בין מדינה למדינה.
יש כאלה שפשוט החשיבה שלהם זה מלחמה ויש כמובן כאלה שרוצים שלום אבל עדיין לדעתי לפחות בדור הזה לא יהיה שלום
אם ישראל תפסיק להתקיים כולם יפסיקו להתחץקיים.. לא איכפת לאנשים מכלום
אנונימי
כשאנשים (במיוחד ארצות עם דעות שונות) רוצים דברים שונים פשוט קשה להסתדר, ולפעמים זה נהיה יותר מדי
ג'יזל ישראל היא אחת מהמדינות המוצלחות בעולם , יהיה אכפת להרבה אנשים
כי אינטרסים
הלוואי שזה היה עובד ככה אבל העולם שלנו מסובך מדי בשביל שלום. כל אחד רואה רק את עצמו ולא מגיע לפשרות ונלחם על כלום
זה חא עובד ככה
הכל זה פוליטיקה ואינטרסים.
למה אי אפשר שעדי ביטי ונועה קירל יופיעו יחד??
זה אפשרי, אנחנו פשוט לא רוצים את זה. אני אסביר: זה ידוע כבר שכל ההיסטוריה שלנו בתור בני אדם הייתה לא משהו בלשון המעטה, ואפילו אחרי מאות, הדברים הבסיסיים לא השתנו: אנחנו עדיין נוקמים, רוצחים, מתעבים, כל צד רואה רק את עצמו, וכו'. נכון שזאת מציאות אכזרית, אבל זה גם נראה שאנחנו לא כזה רוצים לצאת מהמצב הזה, כי אנחנו לא מכירים משהו אחר - עוד לא חווינו תחליפים קבועים.
זה טבע האדם. לנצח. וכן, גם מלחמות. אז צריך לחיות בשלום אם אלה שרוצים שלום וללחום באלה שרוצים ללחום בנו.
אני באמת לא מבין למה, אנחנו כולנו בני אדם למה אנחנו חייבים להילחם אחד בשני למה אי אפשר לחיות בשלום ולכבד אחד את השני.
thv
זה לא עובד ככה
לאנשים יש אינטרסים והרבה לא רוצים שלום
אנונימי
זה יקרה שהמשיח יבוא בעזרת השם
תפסיק לשטות את עצמך, לשקר שהכל יהיה טוב בלי לעשות שום דבר לא עוזר לאף אחד.
אני אופטימי
אני לא רוצה לחשוב איך הכל רע וזה, אני מאמין שיהיה שלום מתישהו
אנשים אגואיסטים מה אגיד
היהודים לא רוצים לתת לנו את פלסטין בחזרה
אנונימית
כל צד כועס על השני
כי בני האדם לא מסוגלים לעצור את מעגל האלימות.
"הם הרגו לנו את המנהיג, אנחנו נחזיר להם
ואז התגובה היא-
"הם רוצים לתקוף אותנו? אנחנו נתקוף ראשונים"
לצערי זה ככה