9 תשובות
אם הייתי יכול להצביע אז זה היה לליכוד.
ליכוד ברור
ליכוד
כולם מושחתים
לא מצביע לאף אחד
בוודאות יהיו בחירות, ב-25 באוקטובר, עוד חודשיים וחצי. במקרה אלו יהיו הבחירות הראשונות שאוכל להצביע בהן. אצביע לליכוד בראשות בנימין נתניהו, משום שאני רוצה הנהגה חזקה שתילחם בטרור וביוקר המחייה.
אף אחד כולם שם צובעים וחושבים רק על עצמם ורצים את הכיסא
כנראה יש עתיד עדיין לא נעול
מתלבט בין מרצ או העבודה,
ככה זה תמיד היה ב-4 מערכות הבחירות האלה הייתי מתלבט בין שניהם ובסוף מצביע יש עתיד כרגיל..חחח.
אז כנראה שוב אצביע "פה" יש עתיד בראשות יאיר לפיד
אנונימי
הציונות הדתית