5 תשובות
עדיין יש את שאר הגוף פתוח, קסדה לא תציל אותך אם תעופי 10 מטר באוויר
מאוד מסוכן,
לא מכירה מישהו שרכב באופנוע ולא קרה לו משהו.. :(
מאוד
במיוחד בכבישים בין עירוניים
זה עדיין נורא מסוכן
זה עדיין מסוכן