8 תשובות
בימים שאתה לא מתאמן
שואל השאלה:
אם אני אעשה אירובי אני ארד במסת השריר
אם אני אעשה אירובי אני ארד במסת השריר
אתה לא כי אתה תכניס הרבה קלוריות
שואל השאלה:
בימים שאני לא מתאמן אני עושה ריצות
בימים שאני לא מתאמן אני עושה ריצות
אם אתה fbw אתה פשוט צריך לדאוג שאתה לא עושה יום אחרי יום
אתה לא צריך לנוח אתה צריך לעשות אירובי0
יום אחד של אימון ויום אחרי מנוחה ככה עדיף
שואל השאלה:
ימי*
ימי*
באותו הנושא: