12 תשובות
אדוניי אני חושבת
אדוניי
תלוי, לרוב אדוניי
אדוניי
אדונ -איי (בלי ה-א')
שואל השאלה:
יש רק ה אז אומרים אמוניי
אנונימי
שואל השאלה:
מה מה
אנונימי
שואל השאלה:
אסור להגיד סתם אדו
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודע
אנונימי
אסור לכתוב את שם אדנות ובטח ובטח שלא את שם י-ק'-ו'-ק'.
אם אני לא טועה יש הסברים באינטרנט איך להגות את השם נכון בתפילה.
אַדוֹנַי