5 תשובות
8200 זה לא קרבי אז יש המשכורת קטנה יותר וגם לפי מה שהבנתי מההורים שלי חיל האוויר נחשב אחד המקומות עם האוכל הטוב יחסית שיש בצהל לעומת שאר המקומות שהאוכל נורא
טבל אישית עוד לא הייתי בצבא אז אני לא ממש יודע
טבל אישית עוד לא הייתי בצבא אז אני לא ממש יודע
8200 זה יחידת פצצה כדאי לנסות
תנאים אש
תנאים אש
שואל השאלה:
מה שמעת עליהם ?
זה ישמע קצת מגוחך אבל התרגלתי לתנאים הטובים של חיל האוויר, זה מה שהפך את השירות שלי גם ליותר טוב, עם כמה מתנשא שזה נשמע, ובמיוחד עם העובדה שזה קבע וכבר לא שירות חובה, מרגיש לי הגיוני שאשאף לתנאים טובים
מה שמעת עליהם ?
זה ישמע קצת מגוחך אבל התרגלתי לתנאים הטובים של חיל האוויר, זה מה שהפך את השירות שלי גם ליותר טוב, עם כמה מתנשא שזה נשמע, ובמיוחד עם העובדה שזה קבע וכבר לא שירות חובה, מרגיש לי הגיוני שאשאף לתנאים טובים
אנונימית
זה יחידה של מודיעין היא בין היחידות הטובות ביותר בצבא
אם תגידי שהיית קצינה ב8200 באזרחות יתלהבו עלייך רצח זה גם יחידה שקשה להגיע אליה בוחרים רק אנשים איכותייםכל מי שיוצא משם זה להייטק
אם תגידי שהיית קצינה ב8200 באזרחות יתלהבו עלייך רצח זה גם יחידה שקשה להגיע אליה בוחרים רק אנשים איכותייםכל מי שיוצא משם זה להייטק
שואל השאלה:
גם אם אני לא עושה תפקיד של מודיעין? זה תפקיד של ראש צוות עריכה, הייתי צלמת ועורכת בצבא, עוד לא היה לי ראיון אבל לדעתי זה תפור עליי
השאלה היא אם 8200 נחשבים רק האלה שבאמת עוסקים במודיעין או גם במסביב
הרי פקידות לא יוצאות להייטק (נכון?)
גם אם אני לא עושה תפקיד של מודיעין? זה תפקיד של ראש צוות עריכה, הייתי צלמת ועורכת בצבא, עוד לא היה לי ראיון אבל לדעתי זה תפור עליי
השאלה היא אם 8200 נחשבים רק האלה שבאמת עוסקים במודיעין או גם במסביב
הרי פקידות לא יוצאות להייטק (נכון?)
אנונימית
באותו הנושא: