2 תשובות
שואל השאלה:
דיברתי איתם על זה והם אמרו כי הם כבר לא חושבים שאני חבר כול כך טוב אבל אני לא עשיתי כלום חוץ מלהגיד את האמת עליהם
דיברתי איתם על זה והם אמרו כי הם כבר לא חושבים שאני חבר כול כך טוב אבל אני לא עשיתי כלום חוץ מלהגיד את האמת עליהם
אנונימי
כמה דברים,
א. נסה לדבר איתם
ב. אל תסיק מהר מסקנות
ג. אם זה באמת ככה, לפי מה שאתה אומר |
יש את המשפט שאומר "לך עם האמת שלך"
ובאמת ככה.
אם הם מנתקים איתך קשר כי אמרת את דעתך האישית בלבד הם לא חברים אמיתיים ואף אחד לא צריך חברים כאלו.
חברים אמיתיים יקבלו את דעתך בכל מחיר, גם אם האמת כואבת.
אם הם לא מקבלים את זה שאתה בא ואומר את מה שאתה חושב עליהם, בעצם מעביר עליהם ביקורת בונה שהיא לטובתם, כלומר לעזור להם להבין דברים, הם מזויפים.
הם צריכים לקבל את זה.
הייתי אומרת לך למצוא חברים חדשים..
שמקבלים אותך איך שאתה ועם הדעות שלך.
גם אם הן שונות משל אחרים.
א. נסה לדבר איתם
ב. אל תסיק מהר מסקנות
ג. אם זה באמת ככה, לפי מה שאתה אומר |
יש את המשפט שאומר "לך עם האמת שלך"
ובאמת ככה.
אם הם מנתקים איתך קשר כי אמרת את דעתך האישית בלבד הם לא חברים אמיתיים ואף אחד לא צריך חברים כאלו.
חברים אמיתיים יקבלו את דעתך בכל מחיר, גם אם האמת כואבת.
אם הם לא מקבלים את זה שאתה בא ואומר את מה שאתה חושב עליהם, בעצם מעביר עליהם ביקורת בונה שהיא לטובתם, כלומר לעזור להם להבין דברים, הם מזויפים.
הם צריכים לקבל את זה.
הייתי אומרת לך למצוא חברים חדשים..
שמקבלים אותך איך שאתה ועם הדעות שלך.
גם אם הן שונות משל אחרים.
באותו הנושא: